خبرگزاری کار ایران

مهدی ترکمان در گفتگو با ایلنا:

پارس جنوبی روی نوار بدشانسی قرار دارد/ عملکرد خوبم را مدیون اعتمادبنفسی هستم که آقای کمالوند به من داده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۴۶

ترکمان در خصوص بازی مقابل نفت‌آبادان، شرایط فنی تیمش و بازی مقابل استقلال صحبت کرد.

مهدی ترکمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی پارس جنوبی مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و در هشتاد درصد ما تیم برتر میدان بودیم ولی متاسفانه  پارس‌جنوبی چند وقتی است که روی نوار بدشانسی قرار دارد نمی‌دانم چرا هرچه شوت میزنیم به تیرک دروازه برخورد می‌کند.امیدوارم که از این پس شانس به تیم ما هم روی آورد و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

ترکمان در خصوص شرایط فنی تیم پارس جم گفت: اگر دقت کرده باشید پارس جنوبی از ابتدای فصل تا به حالا خیلی پیشرفت داشته وهماهنگی ،انسجام تیم ما نیز خیلی بالاتر رفته است.تنها مشکلمان فقط بدشانسی است که اگر تیرک دروازه بگذارد و بتوانیم شوت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم به شرایط ایده‌آلی میرسیم.

مهاجم تیم پارس‌جنوبی جم در خصوص عملکرد خوب و تاثیرگذارش در بازی مقابل نفت‌ آبادان عنوان کرد: شرایط،عملکرد خوبم را مدیون اعتمادبنفسی هستم که آقای کمالوند به من داده است.ایشان تمامی نکات مهم فنی را در زمین به من می‌گویند و همیشه سعی می‌کنم تا همه‌آن ‌نکات را به طور کامل اجرا کنم.البته بقیه بازیکنان نیز در این عملکرد خوب نقش دارند و امیدوارم که این روند ادامه دار باشد.

وی در واکنش به این سوال که برخی معتقد هستند که مهدی‌ترکمان یک پدیده‌ای است که دیر کشف شده است ادامه داد: قرارنیست در زندگی همیشه همه‌چیز همانطور که ما دوست داریم پیش برود.همیشه سعی کردم در زندگی روی پای خودم بایستم و به تلاش فردی خودم تکیه کنم شاید قسمت بوده که دراین سن بتوانم تاثیر و استعداد خودم را نشان دهم.بنظرم هنوز هم دیر نیست و می‌توانم در این چندسال باقی‌مانده از بازی‌کردنم خودم را نشان دهم و در سطح اول فوتبال ایران باشم.

ترکمان در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازی بعدی پارس جم در مصاف با استقلال گفت: این بازی بیشتر ازاینکه برای ما سخت باشد برای تیم استقلال سخت خواهد بود زیرا ما با انگیزه مضاعف برای این دیدار آماده خواهیم شد. قطعا تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا کار را برای استقلالی‌ها سخت کنیم، پیروز از زمین خارج شویم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز