خبرگزاری کار ایران

حمله نیازمند به رکورد حسینی؛ 70 دقیقه تا تاریخسازی گلر سپاهان

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۷۹۰

گلر سپاهان در صورتی که 70 دقیقه دیگر دروازه خود را بسته نگه دارد رکورد گلر استقلال را می‌شکند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیام نیازمند و رشید مظاهری، گلرهای سپاهان و تراکتور تا کنون در لیگ نوزدهم گلی دریافت نکرده و روز گذشته با بسته نگه داشتن دروازه‌هایشان توانستند به رکورد 7 بازی بدون گل خورده در لیگ برسند و از این نظر هر دو نفر رکورد دار هستند و باید دید طلسم دروازه کدام یک زودتر خواهد شکست.

در این میان پیام نیازمند از لحاظ گل نخوردن‌ متوالی با احتساب دیدارهای پایانی فصل گذشته از مظاهری جلوتر است و در آستانه شکستن رکورد حسین حسینی و تاریخسازی از این لحاظ است.

نیازمند حالا فقط یک بازی دیگر فرصت می‌خواهد تا بتواند به رکورد حسینی برسد و در صورتی که این اتفاق بیفتد، رشید مظاهری هم باید به جای رکورد حسینی به دنبال رد شدن از رکورد نیازمند باشد.

پیام نیازمند فصل گذشته هم عملکرد خوبی در چارچوب دروازه سپاهان داشت. این دروازه‌بان در آخرین بازی فصل گذشته نیز کلین شیت کرده بود تا کلین شیت‌های متوالی اش در لیگ برتر به عدد 8 برسد.

آخرین باری که دروازه نیازمند در رقابتهای لیگ برتر باز شد، در دقیقه 5 هفته بیست و نهم و دیدار مقابل پدیده مشهد بود تا با اضافه شدن ۸۵ دقیقه آن بازی و 90 دقیقه بازی بدون گل خورده در هفته سی‌ام مقابل استقلال خوزستان، دقایق گل نخوردن نیازمند در پایان هفته هفتم به 805 برسد. 

این اعداد و ارقام نشان می‌دهد نیازمند برای عبور از رکورد حسینی به چیزی حدود 70 دقیقه بازی نیاز دارد و در صورتی که دروازه سپاهان در هفته هشتم و دیداری خانگی مقابل سایپا تا حدود دقیقه 70 بسته بماند، دروازه بان 24 ساله سپاهان رکورددار جدید کلین شیت در لیگ برتر ایران خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز