خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته؛

با هدف شناسایی استعدادها جام حذفی را برگزار کردیم/ البرز فنی‌ترین تیم رقابت‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۷۶۸

آشوری گفت: هدف ما از برگزاری جام حذفی شناسایی استعدادهای والیبال نشسته بود تا پشتوانه‌ای برای تیم ملی بسازیم.

به گزارش ایلنا، مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: مسابقات جام حذفی والیبال نشسته با حضور ۱۵۴ تیم از درون استان‌ها آغاز شد و در نهایت روز پنجشنبه گذشته با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. در مرحله نهایی این مسابقات ۱۵ بازی میان ۶ تیم برگزار شد و به‌اندازه‌ای رقابت تیم‌ها به هم نزدیک بود که تیم سوم و چهارم بر اساس معدل گیری مشخص شدند.

وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این رقابت‌ها فرصت دادن به بازیکنانی بود که تاکنون در مسابقات لیگ و یا قهرمانی کشور حضور نداشتند و این رقابت‌ها بهانه‌ای شد تا استعدادهای این رشته را شناسایی کنیم و کادر فنی تیم ملی، رئیس انجمن با حضور در محل مسابقات عملکرد بازیکنان را بررسی کردند و لیستی از بازیکنان جدید برای دعوت به تیم ملی مشخص کردند.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: عدم حضور بازیکنان تیم ملی در رقابت‌های جام حذفی باعث شد تا فرصتی برای سایر بازیکنان ایجاد شود و تیم‌ها در یک سطح قرار داشته باشند و ما بتوانیم عملکرد بازیکنان را ارزیابی کنیم و بهترین نفرات را به اردو تیم ملی دعوت نماییم.

آشوری عنوان کرد: هیئت قزوین میزبانی خیلی خوبی در مرحله فینال داشت و بهترین تیم از نظر بخش فنی، تیم هیئت البرز بود که با پتانسیلی که داشت توانست عنوان قهرمانی نخستین دوره جام حذفی را از آن خود کند. تمام تیم‌ها از نظر اخلاقی خوب بودند اما تیم یاسوج را می‌توان به عنوان بهترین تیم از نظر اخلاق انتخاب کرد. سید حسینی بازیکن تیم البرز با عملکرد خوبی که داشت عنوان فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون برای حمایت‌هایی که از برگزاری این دوره رقابت‌ها داشتند تشکر می‌کنم. حضور دکتر صمیمی ریاست فدراسیون در مرحله نهایی و مراسم اختتامیه رقابت‌ها دلگرمی بزرگی برای بازیکنان بود و امیدوارم که در آینده باز هم از والیبال نشسته حمایت کنند و شاهد ادامه رقابت‌های جام حذفی در سال‌های آتی نیز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز