خبرگزاری کار ایران

کم کم در ترکیب استقلال جا می‌افتم

رضاوند: گام بلندی را برای رسیدن به صدر جدول برداشتیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۶۲

هافبک تیم استقلال پس از کسب برد پرگل مقابل سایپا حرف‌های جالبی بر زبان اورد.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند هافبک تیم استقلال معتقد است این تیم در دیدار مقابل سایپا شرایط بسیار خوبی داشت و مستحق این پیروزی پرگل بود با رضاوند در خصوص شرایط این روزهای استقلال و همچنین بازی‌های پیش رو به صحبت پرداختیم.

 

* برد خوبی را مقابل سایپا به دست آوردید؟

خدا را شکر توانستیم در یک بازی خوب یک برد قاطع را به دست آوریم و بعد از مدت‌ها به یک برد پرگل دست پیدا کنیم خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد اما مهمترین مساله در حال حاضر این است که بتوانیم در روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

 

* سایپا تیم سابقت بود اما در این بازی شرایط خوبی نداشت؟

به هر حال من روزهای خوبی را در سایپا داشتم و با این تیم عناوین خوبی را هم به دست آورده بودم آنها بسیار تیم جوان و با انگیزه‌ای شده‌اند و مطمئن هستم در ادامه راه با مربیگری ابراهیم صادقی به روزهای خوبشان باز خواهند گشت.

 

* در بازی مقابل سایپا تغییر پست داده‌اید؟

در این بازی کمی جلوتر بازی می‌کردم و این هم در روند بازی‌ام تاثیرگذار بود کم کم در ترکیب استقلال جا می‌افتم و تمام تلاشم این است که عملکرد بهتری را هم به نمایش بگذارم.

 

* کام این پیروزی هم با مصدومیت شجاعیان تلخ شد؟

متاسفانه داریوش دچار مصدومیت شد این برای ما خبر ناگواری است امیدوارم که او هر چه زودتر سلامتی‌اش را دوباره به دست آورد با اراده‌ای که در داریوش سراغ دارم مطمئن هستم او دوباره خیلی زود به میادین فوتبال باز خواهد گشت.

 

* خودتان هم در این بازی دچار آسیب‌دیدگی شدید؟

متاسفانه در ساق پای من ضربه‌ای وارد شد که باعث شد درد زیادی داشته باشم اما با تلاش کادر پزشکی توانستم دوباره به بازی برگردم.

 

* فکر می‌کنید چه زمانی دوباره به تیم‌های بالای جدول نزدیک شوید؟

دو بازی اخیرمان خیلی سخت است زیرا باید با تیم با انگیزه‌ پارس جنوبی جم و تیم مدعی تراکتور در تبریز بازی کنیم این دو بازی برای ما تعیین کننده است و اگر بتوانیم در این دو بازی به برد برسیم گام بلندی را برای رسیدن به صدر جدول برداشتیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز