خبرگزاری کار ایران

توصیه ژنرال به فوتبال کرمان؛

تمجید امیر قلعه‌نویی از سعدمحمدی؛ قدر این مرد را بدانید

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۳۸

امیر قلعه نویی در پایان بازی با گل گهر از اردشیر سعدمحمدی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو تیم گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، سپاهان موفق شد با گل‌های سجاد شهباززاده و علی قربانی، بانتیجه 2-0 از سد حریفش بگذرد.

امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان اصفهان در پایان بازی با گل گهر و در کنفرانس خبری بعد از بازی با تمجید از زحمات اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس کرمان گفت: آقای سعدمحمدی یکی از مواخر ورزشی کشور محسوب می‌شوند. قدر این مرد را بدانید و با حمایت از ایشان، در بالا آوردن تیم مس سهیم باشید. استان کرمان حیف است که یک تیم در لیگ برتر داشته باشد و شکی نیست که حق مردم کرمان، حضور مس در لیگ برتر است. دلسوزتر از آقای سعدمحمدی پیدا نخواهید کرد و اگر مس واقعا می‌خواهد که به لیگ برتر بیاید، باید از آقای سعدمحمدی حمایت شود.

گفتنی است اردشیر سعدمحمدی آخرین مدیرعاملی بود که موفق شد مس کرمان را به لیگ برتر برساند. همچنین وی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن اصفهان نیز بود که دوران طلایی این باشگاه در زمان حضور سعدمحمدی و قلعه نویی رقم خورده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز