خبرگزاری کار ایران

استراماچونی: طول کشید تا بازیکنان متوجه شوند یک گل کافی نیست/ بهزاد غلامپور باید کمی رژیم بگیرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۵۷۵

سرمربی استقلال در مورد برتری پرگل تیمش مقابل سایپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، استراماچونی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهار داشت: ما تلاش کردیم تا برای این دیدار آماده باشیم زیرا از لحاظ فیزیکی نگران بودیم. مهم بود که شروع قدرتمندانه داشته باشیم و سریع خود را به دروازه حریف برسانیم و هجومی بازی کنیم. خیلی خوشحالم که برای دومین مرتبه توانستیم کلین شیت داشته باشیم ولی می دانیم که این اتفاق یک قدم رو به جلو بود و باید پیشرفت کنیم و از بازی بعدی این روند شروع می شود.

وی در واکنش به این موضوع که پیش از بازی پیش بینی کرده بودید در صورت ثبت گل زودهنگام، گلهای بیشتری به ثمر می رسانید، عنوان کرد: در بازی های ابتدایی به ویژه برابر فولاد و نفت مسجد سلیمان من به تیم خود بعد از گل اول نگاه کردم و دیدم که یک مقدار برای ادامه فوتبال خود ترسو هستند. از آن زمان به بعد من سعی کردم روی ذهن بازیکنان کار کنم و به آنها این موضوع را انتقال دادم که ما استقلال هستیم و نباید با نتیجه یک بر صفر خوشحال باشیم و در کنار حفظ بالانس تیم، باید گل های بیشتری بزنیم.

استراماچونی درباره شادی‌های بهزاد غلامپور در کنار او، بیان کرد: این یک مشکل است. او باید یک مقدار رژیم بگیرد. اگر بخواهم جدی صحبت کنم، تنها صحبت جدی درباره این مسابقه، مصدومیت داریوش شجاعیان بود که برای من یک بازیکن کلیدی است. او مشخصات و توانایی خاصی دارد و امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد و در غیر این صورت این مصدومیت جدی نشان می دهد بدشانس هستیم. برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد.

سرمربی استقلال درباره عملکرد خوب سجاد آقایی و گلزنی های این بازیکن، اظهار داشت: مدیریت بازیکنان جوان کار مهمی است و همینطور که شما دیدید من با تعویض خود نشان دادم که برای استفاده از بازیکنان جوان، ترسی ندارم. در استقلال به دلیل اینکه تیم هواداران زیادی دارد این اتفاق می افتد که شما فکر کنید یک سوپر استار هستید. من در هر تمرین به او می گویم که باید آرام باشد و روی اشتباهات خود کار کند و فروتن باشد. به او نشان دادم که از او خوشم می آید و هر زمان که لازم باشد، از او استفاده می کنم.

استراماچونی درباره عدم تغییر در 5 بازیکن هجومی و ساختار خط حمله این تیم، بیان کرد: این مهم ترین کار من از فردا است زیرا دو بازی خیلی حساس پیش روی ما است. دو بازی قبلی نیز که انجام دادیم باعث خستگی بازیکنان شد. سعی کردم به اسماعیلی و قائدی استراحت بدهم و انرژی آنها بازگردد زیرا وقتی با 3 دفاع بازی می کنیم، با 5-6 بازیکن حمله می کنیم و علی کریمی نیز اضافه می شود. پس خیلی مهم است که از لحاظ فیزیکی آماده باشیم زیرا بازی با این سیستم سخت است. مهم است که فردا وضعیت بدنی بازیکنان را چک کنیم. باقری و دیاباته اکنون بازگشتند و مهم است که بتوانیم از آنها استفاده کنیم و در شرایط بازی قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز