خبرگزاری کار ایران

هفته هفم لیگ برتر فوتبال؛

سایپا صفر - استقلال 4/ وعده استراماچونی محقق شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۵۳۱

استقلال در بازی با سایپا با نتیجه‌ای پر گل به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان سایپا بود و در شرایطی به مصاف این تیم رفت که با توجه به نتایج دیدارهای اخیرش شرایط خوبی داشت و از طرفی نارنجی‌پوشان میزبان برعکس استقلال اوضاع مناسبی نداشته  و شکست در این بازی شرایط آنها را بدتر کرد.

استقلال با 4 گل این دیدار را با برتری به پایان برد.


داور: اشکان خورشیدی

کمک‌ها: فرهاد مروجی و محمد عطایی؛ داور چهارم: علیرضا مرادی

کمک داوران پشت دروازه: حمید حاج‌ملک و محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: علیرضا کهوری.


کارت زرد: داریوش شجاعیان (22) از استقلال و محمدرضا سلیمانی(45) از سایپا

کارت قرمز:

گل: عارف غلامی (9)، محمد دانشگر (50)، وریا غفوری (68) و سجاد آقایی (89)برای استقلال


ترکیب سایپا

سایپا صفر - استقلال 4/ وعده استراماچونی محقق شد

احمد گوهری، روزبه شاهعلی دوست، طاها شریعتی، امیرحسین حسین‌زاده، محمد شریفی (55- سعید محمدفرد)، آرمین سهرابیان، مهیار جباری (70- آرمان رمضانی)، معین عباسیان، عارف حاجی عیدی، محمدرضا سلیمانی (82- سید محمد مهری) و ابوالفضل جلالی

 

ترکیب استقلال

سایپا صفر - استقلال 4/ وعده استراماچونی محقق شد

سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(72- فرشید باقری) ، مهدی قائدی (79- شیخ دیاباته)، وریا غفوری، داریوش شجاعیان (40- سید سجاد آقایی) ، محمد دانشگر و آرش رضاوند


شرح بازی:

سایپا صفر - استقلال 4/ وعده استراماچونی محقق شد

دقیقه 89 (سایپا صفر - استقلال 4/ سجاد آقایی)ضد حمله سریع استقلال با حرکت فرشید باقری شکل گرفت که پاس در عمق او و شوت دیاباته توسط دروازه‌بان سایپا برگشت داده شد، اما در ریباند پاس در عرض وریا غفوری و رها کردن توپ توسط باقری، فرصت خوبی دراختیار سجاد آقایی قرار داد تا این مهاجم جوان و تعویضی با ضربه بغل پا و در حالی که گوهری حرکت توپ را دنبال می‌کرد، گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 74: شوت روی پای سلیمانی از پشت محوطه جریمه با فاصله زیادی از روی دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 72: استقلال روی سانتر قائدی به گل رسید، اما پیش از باز شده دروازه خطای مهاجم آبی‌ها روی شریعتی اعلام شده بود.

سایپا صفر - استقلال 4/ وعده استراماچونی محقق شد

دقیقه 68 (سایپا صفر - استقلال 3/ وریا غفوری- پنالتی): پاس خوب علی کریمی در جناح چپ زمین به میلاد زکی‌پور رسید که در زمان ورود او به محوطه جریمه سایپا، مهیار جباری روی او مرتکب خطا شد تا استقلال صاحب ضربه پنالتی شود. پنالتی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری برخلاف جهت احمد گوهری که به سمت چپ دروازه شیرجه زده بود، با ضربه زمینی تبدیل به سومین گل آبی‌ها کرد.

دقیقه 53: پاس بلند حاجی‌عیدی به پشت مدافعان استقلال را سلیمانیی نتوانست استفاده کند و شوت پای چپ او به بیرون رفت.

 

سایپا صفر - استقلال 4/ وعده استراماچونی محقق شد

دقیقه 50 (سایپا صفر - استقلال 2/ محمد دانشگر)ارسال مهدی قائدی از روی کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر عارف غلامی از مقابل تیرک اول بعد از برخورد به پای محمد دانشگر تبدیل به گل دوم استقلال برابر سایپا شد.

دقیقه 49: ارسال عباسیان از روی کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر حاجی‌عیدی دقت لازم را نداشت تا مدافعان استقلال توپ را دور کنند.

 

دقیقه 3+45: ضربه ایستگاهی زیبای عباسیان با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال عبور کرد و به تابلوی کنار زمین برخورد داشت.

دقیقه 44: برخورد مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاد که خورشیدی دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 32: شاه‌علی‌دوست حضور به موقعی در محوطه جریمه استقلال داشت، اما در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت تا مدافعان آبی پوش توپ‌ربایی کنند.

دقیقه 30: سایپا بهترین فرصت را داشت تا گل تساوی را بزند ولی سلیمانی نتوانست از آفسایدگیری اشتباه خط دفاعی استقلال بهره ببرد و ضربه این بازیکن بعد از دفع توپ حسینی به خود او برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 12: حرکتی که با کار زیبای قائدی آغاز شده بود، در سمت راست محوطه جریمه سایپا به وریا غفوری رسید که ارسال کوتاه او و ضربه آکروباتیک قائدی با فاصله زیادی از دروازه نارنجی پوشان راهی اوت شد.

سایپا صفر - استقلال 4/ وعده استراماچونی محقق شد

دقیقه 9 (سایپا صفر - استقلال یک/ عارف غلامی): سانتر زیبای پای چپ داریوش شجاعیان از روی کرنر به محوطه 6 قدم را عارف غلامی پیشتاخته با ضربه سر زد و در حالی که گوهری نظاره‌گر صحنه بود، توپ به تیرک عمودی دروازه سایپا اصابت کرد و تبدیل به گل شد.

دقیقه 7: پاس در عمق علی کریمی و شوت محکم مهدی قائدی از زاویه بسته عرض زمین را طی کرد و به اوت کناری رفت.

 

سایپا صفر - استقلال 2 (دقیقه 50: محمد دانشگر): ارسال مهدی قائدی از روی کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر عارف غلامی از مقابل تیرک اول بعد از برخورد به پای محمد دانشگر تبدیل به گل دوم استقلال برابر سایپا شد.

 

سایپا صفر - استقلال 4/ وعده استراماچونی محقق شد

 

سایپا صفر - استقلال 3 (دقیقه 68: وریا غفوری): پنالتی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری برخلاف جهت احمد گوهری که به سمت چپ دروازه شیرجه زده بود، با ضربه زمینی تبدیل به سومین گل آبی‌ها کرد.

 

سایپا صفر - استقلال 4 (دقیقه 89: سجاد آقایی): ضد حمله سریع استقلال با حرکت فرشید باقری شکل گرفت که پاس در عمق او و شوت دیاباته توسط دروازه‌بان سایپا برگشت داده شد، اما در ریباند پاس در عرض وریا غفوری و رها کردن توپ توسط باقری، فرصت خوبی دراختیار سجاد آقایی قرار داد تا این مهاجم جوان و تعویضی با ضربه بغل پا و در حالی که گوهری حرکت توپ را دنبال می‌کرد، گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز