خبرگزاری کار ایران

مربیان و بازیکنان سابق رودرروی هم‌

جعبه سیاه‌ استقلال روی نیمکت نارنجی!

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۳۸۰

اختلاف استقلال و سایپا در جدول فقط یک امتیاز است. آبی‌ها 6 امتیازی هستند و نارنجی‌ها 7 امتیازدارند.

به گزارش ایلنا،استقلال و سایپا از هر نظر بازی حساس و مهمی است. بازیکنان و مربیان دوتیم که سابقه حضور در باشگاه مقابل را دارند و موقعیت آبی‌ها و نارنجی‌ها در جدول به گونه است که نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم می‌خورد روی جایگاه آن‌ها تأثیر مستقیم می‌گذارد.  استقلال و سایپا  هرکدام در ترکیب و روی نیمکت 4 بازیکن و مربی مشترک دارند. در جمع آبی‌ها بهزاد غلامپور دستیار سابق علی دایی و مربی دروازه‌بان‌های فصل گذشته سایپا روی نیمکت است.

او که شناخت خوبی از بازیکنان تیم سابق اش دارد، یک گزینه خوب برای استراماچونی است تا از او مشورت و کمک بگیرد. آرش رضاوند و محمد دانشگر که از سایپا به استقلال آمده‌اند هم شناخت خوبی از تیم سابق و هم‌تیمی‌های قدیمی‌شان دارند که این موضوع می‌تواند روی عملکرد آن‌ها تأثیر مثبت بگذارد. البته این شناخت دوطرفه است و شاید این سایپایی‌ها باشند که رضاوند و دانشگر را به دردسر می‌اندازند.

علی دشتی که فعلاً اخراج شده و در این بازی غایب خواهد بود هم دیگر سایپایی استقلال است. اگر او بی‌انضباطی نمی‌کرد یکی از گزینه‌های کادر فنی برای بازی با  سایپا به شمارمی رفت.در آن‌طرف ابراهیم صادقی 2 مشاور خوب روی نیمکت و در کنار دستش دارد. بیژن طاهری و اشکان نامداری مربی و مربی گلر های فصل گذشته استقلال در تیم رقیب حضور دارند.

هرچند تغییرات استقلال زیاد بوده، اما شناخت آن‌ها از این تیم به‌اندازه‌ای هست که آبی‌ها را به دردسر بیاندازد. به‌خصوص بسیاری از عادت‌های بد استقلالی‌ها مثل ضعف روی ضربات ایستگاهی هنوز با آبی پوشان است.طاهری به‌نوعی جعبه سیاه استقلال محسوب می‌شود. طاها شریعتی بازیکن سابق تیم‌های پایه استقلال که در تمرینات بزرگ‌سالان هم شرکت کرد، اما باشگاه او را نخواست یکی از بازیکنان مشترک دونیم است که امروز در سایپا توپ می‌زند.

ویژه‌ترین چهره این بازی کسی نیست جر آرمین سهرابیان که توسط آندره‌آ استراماچونی در لیست مازاد قرار گرفت و باوجود داشتن قرارداد مجبور شد جدا شود. این مدافع برای نشان دادن خودش انگیزه و اراده زیادی دارد. آرمین می‌خواهد نشان دهد که رد کردنش اشتباه بزرگی بود.

گزینه استقلال بودند

جدا از بازیکنان مشترک، در جمع سایپایی‌ها چند بازیکن وجود دارد در نقل و انتقالات موردتوجه استقلال بودند یا دست شایعه حضور آن‌ها در جمع آبی‌ها مطرح بود. ابوالفضل جلالی دفاع چپ تیم ملی امید که موردتوجه آبی پوشان بود دست‌آخر نتوانست رضایت‌نامه‌اش را برای حضور در جمع آبی‌ها بگیرد.جلالی  در این مسابقه موردتوجه قرارداد و زیر ذره‌بین قرار دارد. آرمان رمضانی مهاجم سایپا هم ازجمله بازیکنانی بود که از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های استقلال نام‌برده می‌شد. هرچند در ادامه هیچ مهاجم داخلی برای استقلال جذب نشد و شیخ دیاباته تنها ورودی استقلال در خط حمله بود. معین عباسیان قبل از آنکه به سایپا برود در لیست خرید استقلال هم بود، اما درنهایت راهی به جمع شاگردان علی منصوریان پیدا نکرد.

دفاع بهتر استقلال و خط حمله قوی‌تر سایپا

اختلاف استقلال و سایپا در جدول فقط یک امتیاز است. آبی‌ها 6 امتیازی هستند و نارنجی‌ها 7 امتیازدارند. تفاضل هر دوتیم هم منفی یک است. خط حمله سایپا با 9 گل زده، نسبت به استقلال که 6 گل زده دارد بهتر و قوی‌تر است. در نقطه مقابل خط دفاع استقلال با 6 گل خورده بهتر از مدافعان سایپا یعنی سهرابیان و شریعتی و عباسیان کارکرده است که تا اینجا 10 گل دریافت کرده‌اند.شاگردان استراماچونی در صورت برتری در این مسابقه 9 امتیازی می‌شوند و بالاتر از رقیب امکان صعود تا رتبه‌های بالای جدول را پیدا می‌کنند و رتبه‌شان تک‌رقمی خواهد شد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز