خبرگزاری کار ایران

عارف غلامی:

تبریزی به کورس فورواردهای لیگ برخواهد گشت/ کار کردن با استراماچونی سخت اما شیرین است/ بازوبند آبی برنامه ریزی شده نبود!

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۱۸۲

عارف غلامی می گوید با تلاش بازیکنان طلسم 40 ساله تیم امید شکسته خواهدشد.

به گزارش ایلنا،تیم امید ایران توانست بعد از فرهاد مجیدی یک شروع خوب را با حمید استیلی تجربه کند. عارف غلامی که کاپیتانی او با بازوبند آبی در بازی با استرالیا حسابی خبرساز شده بود این موضوع کاپیتانی را یک اتفاق عادی و از آن عادی تر بستن بازوبند آبی می داند که انتخاب با او نبوده و توسط تدارکات برای هر مسابقه انتخاب می شود. با عارف غلامی در مورد استقلال و تیم امید و شرایط کار کردن با استراماچونی صحبت کردیم.

در خصوص برد مقابل استرالیا صحبت کن؟

ما 2 بازی انجام دادیم که توانستیم نتیجه خوبی مقابل پدیده و استرالیا به دست بیاوریم. خدا را شکر شرایط بسیار خوبی بر تیم حکمفرماست و حواشی از تیم امید دور شده که این بهترین مساله برای تیم و بازیکنان است. چون در آرامش می توانیم کارمان را پیش ببریم چون قرار است یک طلسم 40 ساله شکسته شود.

طی هفته های گذشته حواشی زیادی در تیم امید به وجود آمده بود. رفتن فرهاد مجیدی و آمدن حمید استیلی؟

بالاخره این بحث بین 2 آدم بزرگ به وجود آمده بود. یک طرف آن هم فدراسیون فوتبال بود که ما بازیکنان زیاد در جریان آن نیستیم. این تصمیمی بود که در رأس آن فدراسیون فوتبال گرفت و ما به عنوان بازیکنان تنها باید به آن احترام بگذاریم. تنها وظیفه ما این است که تلاش کنیم تا پرچم مقدس ایران در المپیک به اهتزاز در بیاید. البته باید یک تشکر هم از فرهاد مجیدی داشته باشیم که چند وقتی در کنار او به عنوان بازیکن همکاری داشتیم.

در بازی با استرالیا بازوبند کاپیتانی را تو بسته بودی.

در مورد بازوبند باید بگویم که در دوره های قبلی هم آن را بسته بودم و حتی مقابل تیم ملی بزرگسالان هم بازوبند بر دستان من بود. این چیز جدیدی نیست و فکر می کنم چون جلوی استرالیا بازی بین المللی بود این موضوع نمود بیشتری پیدا کرد.

چرا رنگ بازوبند تو آبی بود؟

تدارکات در هر بازی یک رنگ بازوبند می آورد و ما معمولا سعی می کنیم در بازی های ملی باشگاه ها را زیاد قاطی رنگ ها نکنیم.

هنوز یک بازی دیگر به دلیل محرومیت غایب هستی؟

در بازی های لیگ هم باشگاه درخواست داده و منتظر جواب جدید کمیته انضباطی هستیم. احتمال اینکه بخشیده شوم زیاد است. جلسه اول محرومیت من قطعی بود اما در مورد جلسه دوم منتظر لطف فدراسیون فوتبال هستیم. کار اشتباه کردیم و البته که باید بگویم حکم من کمی سنگین بود اما به آن احترام می گذارم. آقایان حسن زاده و صالحی جزو خاک خورده های فوتبال هستند و صلاح را در این دیدند که ما دو جلسه محروم شویم.

استقلال هم این روزها شرایط بهتری دارد و مقابل فجرسپاسی هم برد خوبی به دست آوردید و صعود کردید؟

قطعا استقلال از این هم بهتر خواهد شد. باور کنید ما خیلی بدشانس بودیم و در مورد اشتباهات داوری هم باید بگویم که او انسان است و بالاخره اشتباه می کند که همه آنها سهوی است. البته یکسری اشتباهاتی هم که صورت گرفت کمی آسان بود که نباید صورت می گرفت. ما همیشه پشت جامعه داوری هستیم و امیدواریم که دیگر اشتباهات داوری به ما ضربه نزند.

در ترکیب استقلال هم جا افتادی؟

همه بچه ها با هم رفیق هستیم و من هم فیکس شده بودم اما به دلیل محرومیت یک بازی را از دست دادم. یک وقفه ای افتاد اما خدا را شکر 2 بازی 90 دقیقه ای برای امید انجام دادم و به شرایط ایده آل برگشتم. تلاش می کنم که دیگر از این محرومیت ها برایم به وجود نیاید تا دیگر نه خودم و نه تیم ضربه نخورد. ما الان با کمبود بازیکن مواجه هستیم و دست آقای استراماچونی بسته است و همه باید ضریب اشتباهات خودمان را پایین بیاوریم.

کار کردن با استراماچونی سخت است؟

هم سخت است و هم شیرین! او مربی است که حاصل تلاش های بازیکنان را در تمرین می بیند که همان طور که دیدید به طور مثال در دربی به من بازی داد. خدا را شکر توانستیم در این تیم پرمهره در خط دفاعی خودمان را ثابت کنیم.

مدعی قهرمانی هستید؟

این سوالی است که به غیر از صددرصد و بله چیز دیگری نمی توان گفت. ما فقط یک مقدار با بدشانسی مواجه شدیم. الان محسن کریمی مصدوم شده، فرشید باقری دچار آسیب دیدگی شد، شیخ مصدوم و بلبلی محروم است. خود سیدحسین با درد بازی می کند و یکسری فشارهای اینگونه روی تیم به وجود آمد. بچه ها همه کار می کنند که از این شرایط خارج شویم. مثل اینکه یکی، دو بازیکن خارجی قرار است به استقلال اضافه شوند که همانطور که من شنیدم در خط حمله است.

در مورد تبریزی صحبت که این روزها تحت فشار است؟

مرتضی یک بازیکن شناخته شده است که خودش را قبلا ثابت کرده است. ما همه دست به دست هم دادیم که مرتضی از این شرایط خارج شود. مطمئن باشید که مرتضی به کورس فورواردهای لیگ برخواهد گشت. ما یک تیم هستیم و همه اتفاقات تیم از همین جا شکل می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز