خبرگزاری کار ایران

عبور کالدرون از گردنه دشوار هفته‌های اول؛

پایان شب سیه سپید است؟

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۰۵۷

پرسپولیس قرعه‌ سخت هفته‌های ابتدایی خود را پشت سر گذاشته و بازی‌های روی کاغذ ساده‌تر این تیم در پیش است.

به گزارش ایلنا، قرعه لیگ نوزدهم در شروع فصل برای پرسپولیسی‌ها آنقدر سخت بود که پیش‌بینی می‌شد با توجه به تغییراتی که در کادر فنی این تیم صورت گرفته کار دشواری در شش هفته ابتدایی داشته باشند. در این میان سرخ‌ها بعد از انجام دو بازی اول یک وقفه دو هفته‌ای داشتند و با سه امتیاز به استقبال تعطیلات اول لیگ رفتند. تیم کالدرون در آن مقطع به تراکتورسازی باخت.

در مقطع دوم پرسپولیس چهار بازی انجام داد که دو تا را باخت. شکست مقابل سپاهان و شهر خودرو حالا کاری کرده تا تیم کالدرون به اندازه بردهایش باخت داشته باشد. بعد از آن شش مسابقه مقطع دوم هم برای پرسپولیس تمام شد و حالا قرار است مقطع سوم از بازی امروز آغاز شود. روی کاغذ ظاهراً شرایط از این به بعد برای پرسپولیس راحت‌تر خواهد شد و با حریفان نسبتاً آسان‌تری روی کاغذ دیدار می‌کند. در این مقطع و قبل از سومین تعطیلی لیگ به خاطر مسابقات ملی پرسپولیس باید چهار مسابقه برگزار کند که تقریباً هر 5 روز یک بار برگزار می‌شود.

در این چند هفته به ترتیب پیکان، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی و فولاد رودرروی تیم کالدرون قرار خواهند گرفت که باید دید پرسپولیس از این مسابقات نسبتاً راحت‌تر چند امتیاز جمع می‌کند.

از بین این چهار تیم فقط فولاد در نیمه بالایی جدول حضور دارد که البته این تیم هم شرایط خوبی نداشته و نوسان زیادی داشته است.

در عین حال این مساله که همه تیم‌های ضعیف و کم‌بنیه لیگ هم مقابل مدافع عنوان قهرمانی بهترین نمایش ممکن را ارائه خواهند داد باعث می شد تصور کنیم حتی این بازی ها هم برای پرسپولیس کالدرون دشوار خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز