خبرگزاری کار ایران

یکی از نقاط ضعف ما نداشتن کلین شیت است

استراماچونی: دشتی شاید بازیکن خوبی باشد ولی انضباط برای من در اولویت است/ مهاجم جدید را نیم فصل جذب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۹۱۱

سرمربی استقلال درخصوص تقابل با سایپا صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استراماچونی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا در خصوص تقابل با این تیم اظهار داشت: بازی سختی مقابل سایپا داریم، دلیلش این است که ما انرژی زیادی صرف بازی حذفی کردیم و قطعاً فشاری که تحمل کردیم فقط فیزیکی نبود. این کار ما را سخت کرده که مجبور شوم از بازیکنانی که در چند بازی مشخص از آنها استفاده کردم را دوباره به کار بگیرم. دلیل دیگر سختی این بازی برای ما این است که سایپا یک روز استراحت بیشتری نسبت به ما داشته است. به هر حال ما با احترام به تیم حریف برای برد به میدان می‌رویم و هدفی جز این نداریم.

وی در مورد اضافه شدن صالح مصطفوی به کادر استقلال افزود: قطعاً شما در مورد او شناخت و اطلاعات بیشتری نسبت به من دارید. من او را می‌شناسم و می‌دانم با والتر زنگا همکاری داشته است. ما با هم در تماس هستیم ولی هنوز قرارداد همکاری امضا نشده است.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت علی دشتی هم گفت: داشتن یک بازیکن کمتر برای هیچکسی خوب نیست ولی ارزش یک بازیکن به نظم و انضباط اوست. ارزش فنی یک بازیکن با آن چیزی که رفتار حرفه‌ای یک بازیکن است، متفاوت به شمار می‌رود. شما می‌توانید بهترین بازیکن باشید ولی اگر رفتار حرفه‌ای نداشته باشید، تصمیم من این است که از او استفاده نکنم. 

وی در ادامه در خصوص شرایط بازی گفت: همانطور که گفتم این بازی برای ما سخت خواهد بود. به دلایل مختلف، من برای این بازی نگرانی های خودم را دارم. به همین دلیل به بازیکنانم گفتم که برای ما مهم است به روند که در پیش روی داریم، ادامه دهیم. به روشی که حریف بازی می کند، آن ها توپ مستقیم را در دستور کار قرار می‌دهند و این مسئله کار پرسینگ را برای ما سخت می کند. من کمتر دیده‌ام تیمی در لیگ با دو مهاجم بازی کند.

استراماچونی در مورد وضعیت اضافه شدن مهاجم خارجی هم خاطرنشان کرد: صادقانه باید بگویم که گزینههایی را به باشگاه ارائه داده‌ام و باشگاه هم گزینه‌هایی را به من معرفی کرده است ولی هنوز درباره فردی نتیجه نهایی حاصل نشده است. ممکن است برای برخی بازیکنان امکان تست شدن در تمرینات را هم در نظر بگیریم. این چیزی است که در اروپا خیلی مرسوم نیست ولی به من گفته‌اند در اینجا این اتفاق رخ داده است. با این حال هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است. بازیکنان مد نظر من آزاد نیستند و به این ترتیب باید تا ژانویه صبر کنم تا بازیکنان مد نظرم را جذب کنم. 

وی در مورد مشکلات گلزنی استقلال هم گفت: فکر می‌کنم اگر به آمار سه بازی قبلی توجه کرده باشید و به شکل تیم دقت کرده باشید، تیم ما با یک سیستم خیلی مشخصی بازی می‌کند. این را می‌دانم که اگر یک سیستم جدید را بخواهید اجرا کنید، زمان‌بر خواهد بود. باید بازیکنان تمام کننده‌ای داشته باشید که بتوانند در این سیستم گلزنی کنند. من نمی‌توانم نقدی به عملکرد بازیکنانم در بازی‌های اخیر داشته باشم چون ما 15-16 موقعیت ایجاد کردیم و موقعیت های 70 درصدی داشته‌ایم. من و شما می‌دانیم که اگر بتوانیم در نیمه اول گل بزنیم، می‌توانیم با اختلاف 3-4 گل هم پیروز شویم. باید بهتر شویم تا به موفقیت برسیم. باید تلاش کنیم کلین شیت خود را هم حفظ کنیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز