خبرگزاری کار ایران

بازگشت ایرانپوریان و آغاز چالش شیرین برای قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۸۵۳

با بهبودی ایرانپوریان و اضافه شدنش به نفرات سپاهان حالا رقابت جالبی میان او و مرتضی منصوری برای حضور در ترکیب اصلی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در فصل نقل و انتقالات تابستانی در چند پست با نظر قلعه‌نویی اقدام به تقویت نفرات خودش کرد و با توجه به نفراتی هم که از فصل گذشته در اختیار داشت حالا می‌شود گفت طلایی‌پوشان دو تیم کامل در اختیار دارند و از این نظر دیگر مثل فصل گذشته نگران مصدومیت یا محرومیت چند بازیکن خود در برخی از دیدارهای طول فصل نیستند.

یکی از بازیکنانی که جذب سپاهان شد، مرتضی منصوری، مدافع راست پدیده شهر خودرو بود که عملکرد خوبی در ترکیب تیم مشهدی در لیگ هجدهم داشت و وقتی به سپاهان آمد یکی از علامت سوال‌هایی که در مورد ترکیب این تیم ایجاد شد بازی کردن یک نفر از میان او و محمد ایرانپوریان بود.

مدافع راست با تجربه سپاهان فصل قبل بازی‌های خوبی در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت ولی در مقاطع حساسی از فصل مصدومیت و محرومیت باعث شد سپاهانی‌ها در پست او دچار مشکل شوند و حالا با اضافه شدن منصوری این مشکل برطرف شده است.

در هفته‌های ابتدایی لیگ ایرانپوریان درگیر مصدومیتی بود که در تمرینات پیش فصل گریبانگیرش شده بود و حالا این بازیکن در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و شرایط بازی پیدا کرده تا از این پس قلعه‌نویی چالش شیرینی در انتخاب مدافع راست تیمش داشته باشد.

باید دید رقابت میان منصوری و ایرانپوریان به کجا خواهد کشید. منصوری تا اینجای کار یکی از 3-4 بازیکن برتر سپاهان بوده و توانسته به تیم ملی هم راه پیدا کند و از طرفی ایرانپوریان هم یکی از ارکان اصلی سپاهان در فصل گذشته بوده که نقش بسزایی در مدعی بودن این تیم در دو جام داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز