خبرگزاری کار ایران

ساکت الهامی: باید با تمرکز بالا بازی کنیم/ بازی سختی برای هر دو تیم است

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۶۴۴

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در کنفرانس خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از مقابل فولاد خوزستان با اشاره به تعطیلی 17 روزه مسابقات لیگ برتر اینکه فردا بازی بسیار دشوار برای دو تیم ماشین سازی و فولاد خواهد بود، اظهار داشت:  امتیازاتی که ماشین‌سازی و فولاد کسب کرده‌اند، نشان می‌دهد که فردا شاهد بازی تاکتیکی خواهیم بود. فولاد در دیدارهای خارج از خانه، تیم قدرتمند و گردن‌کلفتی است و هفت امتیاز از 9 امتیاز خود را خارج از خانه کسب کرده است.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه تیمش برای تمامی دقایق بازی فردا برنامه‌ریزی کرده است، افزود: تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و می‌دانیم در این مسابقه به دنبال چه هستیم. می‌دانیم باید با تمرکز بالا بازی کنیم و البته جانب احتیاط را رعایت کنیم. تمام تلاش‌مان را برای کسب سه امتیاز می‌کنیم. بچه‌ها نشان داده‌اند که در حال رشد هستند و تیم خوبی داریم.

الهامی درخصوص احتمال بازی مهاجم برزیلی جدید ماشین‌سازی در دیدار مقابل فولاد عنوان کرد: هنوز تصمیم نهایی را در این مورد نگرفته‌ایم.

وی در ادامه اظهاراتش تاکید کرد: باید تلاش کنیم بیش از آنچه در توان داریم، در زمین ارائه کنیم. فردا شاهد بازی سختی برای دو تیم خواهیم بود، اما از دقیقه اول برای پیروزی به میدان می‌رویم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درخصوص غایبان سبزپوشان در دیدار برابر فولاد گفت: علاوه بر خطیبی، حامد لک هم محروم است. شرایط مسیح زاهدی 50-50 است و فرید بهزادی کریمی و محمد سهراب‌نژاد هم به دلیل مصدومیت، نمی‌توانند بازی کنند. تمام تمرکز ما در روزهای اخیر، این بوده که تیم خوبی برای بازی فردا بسازیم و دیدار پرفشاری خواهیم داشت. امیدوارم بازیکنان از این شرایط به نحو احسن استفاده کنند تا سه امتیازی را که در ادامه کار به ما کمک خواهد کرد، کسب کنیم. ما می‌دانیم فولاد تیم بسیار توانمندی است.

ساکت الهانی در پایان اظهاراتش  با دعوت از هواداران برای حضور و حمایت از ماشین‌سازی در بازی فردا، یادآور شد: از هواداران می‌خواهم که به ورزشگاه بیایند و بازیکنان جوان خود را همراهی کنند تا چیزی را که می‌خواهیم، به دست بیاوریم. فردا شاهد دیداری تاکتیکی خواهیم بود و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و از فرصت‌های خود استفاده کند، برنده خواهد بود. امیدوارم این اتفاق برای ما رخ دهد.

دیدار تیم‌های ماشین سازی و فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فردا - یکشنبه ۲۸ مهر - از ساعت ۱۶ در استادیوم بنیان دیزل برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز