خبرگزاری کار ایران

مدال برنز برای سروش احمدی در گرندپری بلغارستان

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۴۴۳

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان برابر دای هون لی نماینده نامدار کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله سوم گرندپری در سال 2019 از ساعت 10 (به وقت ایران) امروز (جمعه – 26 مهرماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

سروش احمدی، هوگوپوش وزن دومی ایران در نخستین دیدار موفق شد دیلان چلاموتو از فرانسه را 20 بر18 شکست دهد. در ادامه به مصاف جواد آچاب بلژیکی رفت و با نتیجه 9 بر 8 به برتری رسید.

سروش سپس توانست عبدالرحمان وائل مصری را 9 بر 8 از پیش رو بردارد اما در مرحله نیمه نهایی و برابر دای هون لی از کره جنوبی (برنز المپیک ریو 2016، طلا و برنز قهرمانی جهان 2017 و 2019، نقره و برنز گرندپری 2019، برنز گرنداسلم 2018، طلای بازیهای آسیایی 2018 و ...) نتیجه را 44 بر 15 واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی است.

این رقابت ها 4G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز