خبرگزاری کار ایران

در انتظار نبرد‌های باشکوه باشید

گزارشی از نیم فصل هیجان انگیز لیگ فوتسال

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۶۶

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال کشور رقابت‌های جذابی را در پیش دارد.

به گزارش ایلنا، نیم فصل لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدارهای عقب افتاده مس به پایان رسید تا این تیم پس از برگزاری ۴ دیدار عقب افتاده خود، صدرنشین شود. پس از مس ۳ تیم ۲۳ امتیازی گیتی پسند، سن ایچ و فرش آرا قرار دارند که دو تیم ۲۲ امتیازی سوهان محمد سیما قم و ستارگان ورامین تعقیب‌کنندگان مسیر هستند. این ۶ تیم مدعیان اصلی حضور در مرحله پلی آف هستند و دو تیم دیگر احتمالاً از بین تیم‌های شهروند، حفاری و مقاومت البرز خواهد بود. مگر اینکه تیم‌های پایین‌تر نیم فصل دوم را متفاوت شروع کنند. مروری بر عملکرد ۱۴ تیم جدول خواهیم داشت.

 

 مس سونگون: برخاستن از خاکستر شکست

 مس سونگون قهرمان دو ساله لیگ برتر، فصل را خوب شروع کرد اما ناگهان دچار افت شد که این افت محسوس در جام باشگاه‌های آسیا و جهان یقه این تیم را گرفت که منجر به خروج اسماعیل تقی‌پور از باشگاه شد تا علیرضا افضل دوباره به مس برگردد. این شوک مثبت بود و مسی‌ها با پیروزی‌های پیاپی تا صدر جدول رفتند اما حاشیه‌های این تیم و درگیری افضل با بازیکنان به ویژه با علیرضا وفایی منجر به درخواست رضایتنامه از طرف بازیکن شد. ضمن اینکه این حواشی هنوز از باشگاه مس شنیده می‌شود و باید دید تعطیلات نیم فصل برای این تیم چگونه خواهد بود. مس با کسب ۲۶ امتیاز و داشتن بیشترین برد، بیشترین گل زده و بهترین تفاضل گل نیم فصل را تمام کرد.

 

 گیتی پسند: باز هم توقف در پیچ حساس

انگار برای اصفهانی‌ها توقف در پیچ‌های حساس عادی شده. سال گذشته گیتی‌پسند صدرنشین مطلق بود که در نهایت فینال را به مس باخت تا لک رفتنی و بی‌غم وارد شود. ورود بی‌غم با جنگ یارگیری مس و گیتی پسند همراه شد تا کوچ مسی‌ها به گیتی و بالعکس شکل بگیرد. گیتی پسند نتایج سینوسی گرفت و در برخی دیدارها کم آورد تا نتواند صدرنشین نیم فصل شود و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به دو تیم دیگر رده دوم را کسب کند. گیتی پسند سپهر محمدی را راهی روسیه کرد و یک گلر برزیلی گرفت. این تیم فعلاً هم قصد اضافه کردن بازیکن ندارد و می‌خواهد برای پلی‌آف نیروی جدید خریداری کند. گیتی پسند تا نیم فصل ۲۳ امتیاز کسب کرده و در رده دوم ۱۳ بازی خود را به پایان برد.

 

 سن ایچ ساوه: شگفت‌انگیز جام

 بی‌شک تیم شگفت انگیز و متفاوت لیگ تا به حال سن ایچ با هدایت جواد اصغری مقدم است. تیمی که در سال دوم لیگ برتری شدن شکل یک مدعی است و توانسته امتیازهای خوبی جمع کند. ساوجی‌ها سال‌هاست در لیگ برتر تیم‌های متفاوتی داشتند و بالاخره یک تیم مدعی پیدا کردند. آنها بازیکن نامی ندارند. ولی تیم یکدست هستند که می‌توانند بی سر و صدا لیگ را ادامه دهند. این تیم حسینی گلر خود را از دست داده و هنوز خرید جدید را اعلام نکردند. سن ایچ هم تا نیم فصل ۲۳ امتیاز کسب کرده و در ادامه لیگ هم می‌تواند تیم سخت‌گیری برای کل لیگ باشد.

 

 

رضا سالار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز