خبرگزاری کار ایران

از سفر زیارتی به خرج فدراسیون تا حفظ صندلی ریاست؛

تلاش‌های تاج برای گرفتن رأی رؤسای هیأت‌های فوتبال

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۵۷

انتخابات هیأت فوتبال استان تهران که بعد از 6 ماه تأخیر قرار بود بالاخره در تاریخ 14 شهریور ماه برگزار شود، با دستور مهدی تاج لغو شد تا برگزاری‌اش بماند برای یک ماه بعد.

به گزارش ایلنا، این روزها انتخابات هیات فوتبال استان تهران هم چند وقتی است که همچنان خبری از برگزاری آن نیست با حواشی خاصی روبرو شده است.

تاکنون سه نامه از اداره کل تربیت‌بدنی استان تهران برای فدراسیون فوتبال ارسال و از تاج خواسته شده که هر چه زودتر تاریخ جدید انتخابات هیأت فوتبال را مشخص کند. هر سه نامه اما از سوی مهدی تاج بی‌پاسخ مانده است.

گویا تاج خیال ندارد به این زودی‌ تاریخ جدیدی برای انتخابات اعلام کند تا به این ترتیب عمر حضور شیرازی به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان تهران ادامه‌دار باشد.

این قبیل حمایت‌ها بین رئیس فدراسیون فوتبال و رؤسای هیأت‌های فوتبال البته اتفاق تازه‌ای نیست. هنوز هم فدراسیون فوتبال به رسم زمان ریاست کفاشیان، رؤسای هیأت‌های فوتبال را به همراه خانواده‌های‌شان به سفر مشهد می‌فرستد و کلیه هزینه‌های‌شان را تقبل می‌کند.

همانطور که امسال هم قرار است در جهت استحکام روابط فدراسیون فوتبال و رؤسای هیأت‌های فوتبال در آبان ماه برنامه‌ای مشابه این را اجرا کند.

تاج، استاد بده بستان‌های اینچنینی است. او می‌داند که برای مجمع فدراسیون فوتبال و انتخابات ریاست فدراسیون در اردیبهشت ماه به رأی تک تک این رؤسا نیاز دارد. به خاطر همین از سفر مشهد به همراه خانواده تا عقب انداختن انتخابات هیأت فوتبال استان تهران، هر کاری از دستش بربیاید برای در اختیار گرفتن آن یک رأی انجام می‎دهد.

البته که تا اردیبهشت ماه، زمان زیادی مانده است اما با توجه به روابطی که بین تاج و شیرازی برقرار است و تلاشی که شیرازی برای ماندن در پست ریاست هیأت فوتبال استان تهران انجام می‎دهد، بعید نیست اگر این احتمال را جدی ببینیم که تاج اعلام زمان انتخابات را تا بعد از اردیبهشت هم به تعویق بیندازد. همانطور که حضور محمدرضا ساکت به عنوان یک بازنشسته در مهم‌ترین مناصب فدراسیون فوتبال ادامه‌دار شده است!

تاج اما در شرایطی دارد با روش‌های مختلف، رأی رؤسای هیأت‌های فوتبال را به نفع خود برمی‌گرداند که این رفتار او و به ویژه اصرارش برای به تعویق انداختن انتخابات هیأت فوتبال تهران، به احتمال زیاد در روزهای آینده واکنش نهادهای نظارتی را به دنبال خواهد داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نامه‌هایی به مقام‌های بالاتر ورزشی رسیده است و درباره تعلل رئیس فدراسیون فوتبال برای اعلام زمان انتخابات هیأت فوتبال تهران، خواستار بررسی دقیق‌تر شده است.

مهلت قانونی ریاست حبیب‌الله شیرازی در هیأت فوتبال استان تهران از 5 اسفندماه به پایان رسیده است و او بیش از هفت ماه است پکه به بهانه‌های مختلفی این انتخابات را به تعویق انداخته و حالا تاج در این پروژه با او همراه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز