خبرگزاری کار ایران

منصوریان: فوق العاده بد بودیم/ عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۹۴۲

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:می خواهم بگویم در تمام نقاط فوق العاده بد بودیم و در تمام نقاط مس کرمان شرایط بهتری داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان بعد از شکست 4 بر 2 مقابل تیم دسته اولی مس کرمان در خانه در نشست خبری گفت: برد را به مس کرمان تبریک می گویم.در مورد تیم خودمان متاسفانه باید بگویم بدترین بازی است که در لیگ و جام حذفی انجام دادیم. می خواهم بگویم در تمام نقاط فوق العاده بد بودیم و در تمام نقاط مس کرمان شرایط بهتری داشت اما به بازی برگشتیم اما بازیکنان در نیمه دوم نتوانستند در حد کیفیت خود ظاهر شوند. کیفیت بدی داشتیم.

منصوریان افزود: عدرخواهی می‌کنم خوب نبودیم وقتی با تیمی از لیگ یک بازی کردیم تفکرات بازیکنان ما جالب نبود. این البته نشأت گرفته از کل مجموعه است. کل تیم، کادر و بازیکنان خوب نبودیم. روز خیلی بدی رقم خورد 4-5 روز دیگر هم باید با شهرخودرو بازی کنیم. امروز از خودم و بازیکنان به هیچ عنوان راضی نبودم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه مهاجم و مدافع خارجی شما امروز خیلی ضعیف بازی کردند، اظهار داشت: همه بد بودیم، از خلعتبری گرفته تا جوانان و کل تیم خوب نبود. در نتیجه باختیم. کلاً بد بودیم. وقتی همه بد هستند آن بازیکنان خارجی ما هم بد هستند. آنها هم از خریدهای ما هستند برخی دیگر از بازیکنان هم هزینه کمی برای‌شان نشده است. در کل ذوب‌آهن یک تیم 26 نفره است. دیروز هم گفتم بهترین‌ها به ترکیب اصلی می‌روند فرقی هم ندارد خارجی باشد یا داخلی. امروز فقط از یک بازیکن جوان راضی بودم. مصطفی آقاجانی تنها بازیکنی بود که از او رضایت داشتم.

منصوریان در مورد درگیری‌های لفظی بین بازیکنان تیم در جریان مسابقه گفت:درگیری لفظی در جریان بازی یک امر طبیعی است. وقتی 3 بر یک عقب هستیم به هم ریختگی ایجاد می‌شود و خیلی طبیعی است که این اتفاق رخ بدهد. من، محمود فکری و خرمگاه در استقلال بودیم و گاهی در یک بازی حر‌ف‌مان می‌شد. این اتفاق در جریان بازی رخ می‌دهد. هرکسی یک روش ذهنی دارد. یکی عصبانی می‌شود، یکی سعی می‌کند کارش را با دقت انجام بدهد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد ضعف محمدباقر صادقی دروازه‌بان ذوب‌آهن در این بازی گفت:‌ ما از خیرالموجودین استفاده می‌کنیم، خودم علاقه داشتم که محمدباقر صادقی برگردد به تیم کمک کند. به بازیکنان هم گفتم به محمدباقر کمک کنید. اما آنهایی که باید کمک کنند این کار را نکردند. کل تیم هم خوب نبود محمدباقر هم یکی از آنها بود،گاهی انتقادی می‌شود که من از آن استفاده می‌کنم. انتظارات هم از تیم ما زیاد است. سطح توقع از تیم بالا است. امروز هم تیم ما سرحال نبود و محمدباقر صادقی هم روز خوبی نداشت.

منصوریان در مورد اینکه فشار از بالا به کادر فنی به خاطر نتایج وارد خواهد آمد، گفت: ما یک خانواده بزرگ هستیم. همه باید کمک کنیم تا مشکلات حل شود. فرقی نمی‌کند در کدام موقعیت هستیم. ما یک خانوده هستیم که باید در روزگار سخت به هم کمک کنیم متأسفانه روز بد ما در جام حذفی رقم خورد. ممکن بود امروز در لیگ برتر رقم بخورد. من در این مسابقه از خودم و بازیکنان ناراضی هستم اما باید همه کمک کنیم تا ادامه راه شرایط بهتر شود. در سلسله مراتب از نفر اول کارخانه گرفته تا بقیه همه می‌خواهند کمک کنند و باید دید تفکرات آنها برای کمک کردن چگونه است.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه خود شما گفتید نقص ذوب‌آهن این است که گل اول را می‌خورد چرا این نقص برطرف نشد، گفت: ما باید تغییری در ساختار و سیستم دفاعی ایجاد کنیم. این تغییر را هفته آینده خواهیم داشت. سه بار تغییر نفرات داشتیم اما این نقیصه برطرف نشده و اکنون باید تغییر سیستم بدهیم. 

وی با اشاره به شرایط فنی تیم گفت: وقتی گل سوم را خوردیم از نظر روحی از پا درآمدیم. ما سعی می‌کنیم با کمترین ضربه به دروازه حریف نزدیک شویم. در مجموع امروز روز بد ما بود و مس کرمان هم فوق‌العاده بازی کرد.

منصوریان در پایان نشست گفت: به نمایندگی از خانواده فوتبال از تمام کارگران کارخانه ذوب‌آهن، مردم اصفهان و هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم. شما رسانه‌ها هم بخشی از خانواده ما هستید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز