خبرگزاری کار ایران

واکنش شدید غلامپور در خصوص صحبتهای دو مجری علیه دایی

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۷۸

دروازه بان سابق تیم ملی و مربی گلرهای باشگاه استقلال نسبت به صحبت های دو مجری در ارتباط با علی دایی به ارسال نامه ای واکنش نشان داد .

به گزارش ایلنا، در پی اظهارات عجیب دو مجری صدا و سیما در برنامه سلام صبح بخیر در خصوص علی دایی مبنی بر اینکه او می تواند با توجه به تمکن مالی ای که دارد سن خود را پایین تر بیاورد تا شمار گل های خود را افزایش دهد، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال و یار غار علی دایی در تمام این سال ها، طی نامه ای تاسف شدید خود را از این گونه صحبت های نسنجیده بیان کرد و از ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد به شدت نسبت به این گونه اظهار نظرها برخورد شود.

با سلام

واقعا جای تاسف دارد  به جای اینکه به علی دایی به عنوان آقای گل جهان افتخار کنیم و حتی در پی ساختن مجسمه او به خاطر کسب این عنوان باشیم حالا در رسانه ملی شاهد آن هستیم  که هر کسی به خودش اجازه می دهد در مورد او صحبت کند. مثل اینکه آقایان گل های بی شمار علی دایی را که در بالاترین عرصه های ملی و باشگاهی به ثمر رسانده است را فراموش کرده اند که حالا صحبت از مالدیو می کنند.مثل اینکه این مجریان جوان سنشان به گل‌های دایی که به تیم های چلسی و میلان زده است  قد نمی دهد که در رسانه ملی درباره این قهرمان ملی اینگونه اظهار نظرمی کنند.

لا اقل من از نزدیک شاهد آن بودم که علی دایی در برابر بحرین با طحال پاره باز هم غیرتش اجازه نداد تیم ملی را تنها بگذارد و مثل یک سرباز فداکار برای سربلندی نام مملکتش جنگید که او انصافا نماد غیرت و تعصب است و آدم با شنیدن چنین جملاتی در مورد این فرد متاسف می شود.  همه می دانند که او تتمام تنش صرفا به خاطر تعصب بی نظیر به ملتش  پر از زخم و بخیه است.

علی دایی اگه از لحاظ مالی تامین است این دیگر  یک موضوع شخص است و  فکر نمی کنم پرداختن به ان در رسانه ملی لطف خاصی داشته باشد.

از همین جا از ریاست محترم صدا و سیما درخواست دارم نسبت به این اظهار نطرات واکنش نشان دهد تا دیگر شاهد تکرار این گونه مسائل نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز