خبرگزاری کار ایران

بازی‌های حساس سرخابی تا فیفا دی بعدی

ساعت شنی برای کالدرون و استراما

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۲۷

کالدرون و استراما، باید تا قبل از فیفا دی بعدی روی دور بیفتند وگرنه بعید نیست باشگاه‌های‌شان، از همین زمان برای انتخاب و هماهنگی مربی جدید استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، فیفادی همیشه محل مناقشه‌ای بزرگ برای باشگاه‌ها بوده است. مربیانی که تیمشان شرایط خوبی نداشته و نیاز به زمان برای هماهنگی و ثبات و آرامش داشتند از فیفادی استقبال کرده و از تعطیلی بازی‌های لیگ خوشحال می‌شوند. در مقابل مربیانی که تیم‌هایشان روی روند خوبی قرار داشته و سیر صعودی را طی می‌کردند از این وقفه پیش آمده که باعث سکته در مسیرشان می شود ناراحت بوده این تعطیلی‌ها را دشمن خود می‌دانند.

در حال حاضر سرخابی‌های پایتخت را باید از دسته اول دانست. کالدرون و استراماچونی که نتوانسته‌اند تا این‌ جای کار نتایج مطلوبی بگیرند از تعطیل بودن لیگ استفاده می‌کنند تا شاید در این مدت بتوانند نقاط ضعف خود را برطرف کرده و البته امیدوار باشند که حریفان سرحالشان هم افت کنند.

نکته نگران کننده برای مربیان دو تیم اما، احتمال اخراج پیش از فیفا دی بعدی است. کالدرون و استراما، باید تا قبل از فیفا دی بعدی روی دور بیفتند وگرنه بعید نیست باشگاه‌های‌شان، از همین زمان برای انتخاب و هماهنگی مربی جدید استفاده کنند. پرسپولیس و استقلال تا فیفا دی بعدی، چه بازی‌هایی را پیش رو دارند و با چه شرایطی به استقبال فیفا دی بعدی خواهند رفت؟ آیا با این تعطیلی مشکلات آنها حل خواهد شد و یا این فرصت هم تغییری درشرایطشان ایجاد نخواهد کرد؟

پرسپولیس تا فیفا دی بعدی چهار بازی در لیگ و یک بازی در جام‌حذفی باید انجام بدهد. اولین بازی پرسپولیس 28 آبان مقابل پیکان است. آنها در ورزشگاه آزادی یک روز زودتر از استقلال میزبان حریفشان هستند. بازی بعدی‌شان با استقلال در یک روز برگزار می‌شود با این تفاوت که پرسپولیس باید تا بوشهر برود تا با شاهین بازی کند و استقلالی‌ها میزبان هستند. هفته بعد ماشین‌سازی تبریز به تهران می‌آید و به این ترتیب سه بازی بعدی قرمزهای پایتخت با تیم‌های نیمه دوم جدول خواهد بود. البته پرسپولیس 4 روز قبل از بازی با ماشین‌سازی باید 5 آبان با صنعت نفت آبادان در جام حذفی هم بازی کند که این فشردگی بازی‌ها می‌تواند کمی بازی‌های آسان آنها را دشوار کند.  بعد از این سه بازی شاگردان کالدرون باید در یک بازی نسبتا سخت در اهواز به مصاف شاگردان نکونام بروند. تیمی که فعلا در نیمه بالایی جدول است و با عملکردی که در این مدت داشته نشان داده می‌تواند برای بالانشینان دردسر درست کند.

استقلال لیگ را با میهمانی در خانه سایپا آغاز می‌کند. تیم جوان صادقی که بازی مقابل آنها را اصلا نمی‌توان آسان دانست و استراماچونی خیلی زود باید به روزهای پراسترس سلام کند. حریف بعدی استقلال تیم میانه پایین جدول است و شاگردان فراز کمالوند به تهران می‌آیند و استقلال بعد از مدت‌ها می‌تواند در آزادی و در حضور هوادارانش میزبان باشد. اگر پارس جنوبی را حریف آسانی برای استقلال بدانیم، استراما فقط یک هفته می‌تواند استرس کمتری داشته باشد و هفته بعد بازی با تراکتور آن هم در تبریز چالش بزرگی قبل از فیفا دی بعدی خواهد بود. چالشی که شاید حتی تغییراتی را در باشگاه استقلال برای شروع مجدد بعدی به وجود بیاورد. آخرین بازی استقلال هم با صنعت نفت خواهد بود که آنها هم از تیم‌های دردسرساز لیگ محسوب می‌شوند.

این برنامه نشان می‌دهد که کالدرون در فاصله دو فیفا دی کمی شرایط آسانتری دارد. اگر تعطیلاتی که گذشت تغییری در وضعیت سرخابی‌ها ایجاد نکند خیلی بعید نیست که آنها فیفا دی بعدی را با شرایط متفاوتی آغاز کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز