خبرگزاری کار ایران

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲؛

بحرین یک - ایران صفر/ اولین شکست ویلموتس با ایران؛ طلسم منامه همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۴۳۴

تیم ملی کشورمان در سومین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی میهمان بحرین بود و نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20 امروز و در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منامه به مصاف بحرین رفت و در تلاش بود تا سومین برتری خودش در این رقابت‌ها را رقم زده و به صدر جدول صعود کند ولی موفق به انجام این کار نشد و نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.


ورزشگاه ملی بحرین

داور: والنتین کوالنکو از ازبکستان 

کمک‌ها: آندری سانپکو و تیمور جانیولین


کارت زرد: احسان حاج صفی(62) و سردار آزمون(4+90) از ایران - احمد الشیخ(82) از بحرین 

کارت قرمز:

گل: محمد حردان (65) برای بحرین


ترکیب بحرین

سید محمد جعفر، عبدالله هزاع، سید مهدی باقر، ولید الحیام، احمد بوغمار (80 سیدرضا عیسی)، محمد الحردان، عبدالوهاب المالود، جاسم الشیخ (90 علی هرام)، مهدی حمیدان (73 کمیل الاسود)، سید ضیا سعید و عبدالله یوسف


ترکیب ایران

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی (74 احمد نوراللهی)، کریم انصاری‌فرد (70 وحید امیری)، حسین کنعانی‌زادگان، محمد محبی (60 مهرداد محمدی)، مهدی طارمی، مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان


 

دقیقه 2+90: شوت سر ضرب نوراللهی در این دقیقه دروازه بحرینی را عجیب تهدید کرد اما باز هم با بدشانسی ایرانی ها این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه بحرین به بیرون رفت.

دقیقه 1+90: باز هم فرصت دیگری برای ملی پوشان ایران به وجود آمد اما در حالی که احساس می شد توپ به دست مدافع بحرینی خورده، داور کرنر دیگری برای ایران اعلام کرد.

دقیقه 87: یکی از طلایی ترین موقعیت های ایران در این دقیقه به وجود آمد اما سردار آزمون نتوانست آن را به گل تبدیل کند و توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86: موقعیت خوبی پشت محوطه جریمه برای مهاجمان تیم ملی به وجود آمد اما آزمون موفق نشد مهاجم دیگر تیم ملی را صاحب توپ کند.

دقیقه 65 (بحرین یک - ایران صفر/ محمد حردان): حرکت تند و تیز مهاجم بحرینی در محوطه جریمه با ممانعت سیدمجید حسینی روبرو شد و در نهایت داور نیز به نشانه پنالتی در سوت خود دمید و محمد حردان نیز توانست با زدن توپ برخلاف جهت بیرانوند اولین گل بازی را به ثمر برساند.

دقیقه 53:  یک فرصت برای ملی پوشان ایران که تفاوت زیادی با نیمه اول دارند. ارسال رامین رضاییان با ضربه سر مهدی طارمی فرصت بسیار خطرناکی روی دروازه بحرین به وجود آورد اما ضربه او با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 48: اولین موقعیت در نیمه دوم برای ایران به وجود آمد و در حالیکه کریم انصاری‌فرد می‌توانست استفاده بهتری از موقعیت به دست آمده کند موفق نشد و توپ او توسط مدافعان تیم بحرین گرفته شد.

 

دقیقه 44: ضربه احسان حاج صفی در آخرین دقایق نیمه اول، از فاصله ای دور و از روی ضربه ایستگاهی توسط دروازه بان بحرینی مهار شد.

دقیقه 36: موقعیت سازی فوق العاده محبی شرایط ضربه زنی را برای سردار مهیا کرد اما ضربه سنگین سردار راهی بیرون از زمین شد.

دقیقه 34: سید سعید موقعیت کاملا خطرناکی روی دروازه ایران داشت اما ضربه او از زاویه بسته با خوش شانسی ایران به بیرون رفت.

دقیقه 32: کرنر بحرینی با ضربه سر خطرناک هافبک این تیم دروازه ایران را به شدت تهدید کرد اما این فرصت از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 19: خطرناک ترین موقعیت تیم ملی در این دقیقه اتفاق افتاد و پاس دیدنی طارمی در موقعیتی خوب به حاج صفی رسید اما ضربه کاپیتان تیم ملی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 3: اولین حرکت مهم بازی در این دقیقه اتفاق افتاد و کریم انصاری فرد از روی خط محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه بحرین را تهدید کرد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز