خبرگزاری کار ایران

اعضای کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۹۸۷

در جلسه ای که با حضور افشین ناظمی در دفتر باشگاه سپیدرود برگزار شد اعضای کمیته انضباطی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت مشخص و اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه آقایان حسین مشکین زر و علی اسدی از پیشکسوتان دهه شصت، مهران آقاخانی سرپرست اسبق، مسعود حیدری مدیرعامل پیشین و سیامک میرزازاد مسئول کمیته حقوقی و وکیل باشگاه سپیدرود از سوی افشین ناظمی به عنوان اعضای کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود رشت معرفی شدند.

در این جلسه افشین ناظمی با تشکر از قبول مسئولیت اعضا، تشکیل کمیته انضباطی را یک گام جدی و اصلی در حرفه ای تر شدن سپیدرود و تبدیل تیم به باشگاه دانست و گفت: از یکایک عزیزان می خواهم که با زیر نظر داشتن تمامی اتفاقات و حواشی پیرامون باشگاه در تعال کامل با کادرفنی سپیدرود گام بردارند و هدف گذاری ما دفاع از نام بزرگ و حیثیت باشگاه ریشه دار سپیدرود در مواجهه با مسایل گوناگون است.

مدیرعامل سپیدرود افزود: متاسفانه به دلیل دست به دست شدن های پی در پی و کوتاه مدت ساختار باشگاه مورد آسیب جدی قرار گرفته و ما فارغ از اینکه چند روز، هفته یا ماه در این مسند حضور داریم باید منشا خیر و اتفاقات تاثیرگذار باشیم، چرا که ما فوتبالی هستیم و از آن مهمتر که سپیدرود خانه ما هست و باید بابت تک تک ساعت هایی که در سپیدرود بودیم و کار مثبتی انجام ندادیم پاسخگو باشیم.

در پایان آقای سیامک میرزازاد به عنوان مسئول کمیته انضباطی انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز