خبرگزاری کار ایران

بحران سن در تیم ویلموتس؛ میانگین سنی 30 سال در جام جهانی 2022

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۹۱

تیم ملی کشورمان اگر با همین نفرات به جام جهانی 2022 برود میانگین سنی حدود 30 سال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر بازیکنان تیم ملی در محدوده سنی 27 سال قرار دارند و کمتر بازیکن جوانی در این تیم دیده می‌شود و با گذشت سه سال و شروع جام جهانی 2022 در اواخر پاییز، به سن و سال این تیم اضافه هم می‌شود. مارک ویلموتس در چند ماه گذشته، بازیکنان متعددی را به تیم ملی دعوت کرده اما عمده بازیکنان تیم ملی مشخص هستند و در صورت فراز و فرود برخی از این بازیکنان، فهرست تیم ملی هم دستخوش تغییر می‌شود.

ویلموتس برای بازی با کامبوج و بحرین، 24 بازیکن را به تیم ملی فراخواند. از سوی دیگر بازیکنانی مانند علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده، علی قلی‌زاده، سعید عزت‌اللهی، اللهیار صیادمنش، کاوه رضایی و ... بازیکنانی هستند که در گذشته به تناوب در اردوها حضور داشتند و بعید نیست که مجدداً با درخشش در تیم باشگاهی خود به تیم ملی بازگردند.

اگر 24 بازیکن دعوت شده را به همراه یکسری از بازیکنان که سابقه حضور در تیم ملی را دارند، در یک فهرست قرار بدهیم، به گروهی حدود 40 نفره از بازیکنان دست پیدا می‌کنیم که میانگین سنی آنها 26/3 سال می‌شود. اگر به هر کدام از بازیکنان سه سال اضافه شود، این تیم در اواخر سال 2022 دارای میانگین سنی 29/3 یعنی حدود 30 سال خواهد بود که برای یک تیم موفق در جام جهانی عدد بسیار بزرگی است. این عدد برای تیمی که قصد موفقیت در جام جهانی را دارد بسیار بالاست و تیم‌های موفق در محدوده سنی 25 سال قرار دارند و می‌توانند از نیروی جوانی و تجربه بازیکنان خود بهره‌مند شوند. این زنگ خطری بزرگ برای تیم ملی است که می‌کوشد به جام جهانی صعود کند و در این تورنمنت مهم به موفقیت برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز