خبرگزاری کار ایران

اهمیت بازى با استرالیا را درک مى‌کنیم

رزاق پور: همدل و متحد براى موفقیت تلاش مى‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۸۷۷

هافبک تیم فوتبال المپیک ایران معتقد است این تیم بیش از هر زمان دیگرى به حمایت همه جانبه و انرژى مثبت اهالى فوتبال نیاز دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، ابوالفضل رزاق پور که به همراه تیم امید در اردوى قطر حضور دارد در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت:خوشبختانه شرایط خوبى در تیم حاکم است، بچه ها همدل و متحد هستند و انگیزه زیادى دارند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. امیدوارم همه اهالى فوتبال در این فرصت باقیمانده از تیم حمایت کنند، این بچه‌ها میخواهند خودشان را ثابت کنند و انگیزه زیادى دارند.

رزاق پور اضافه کرد: بین بچه ها جو بسیار خوبى دیده مى شود و شور و شوقى که مى تواند به موفقیت ما کمک کند.براى رسیدن به هدفمان از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم. خواسته زیادی هم نداریم، فقط یک چیز میخواهیم آن هم این است که در این زمان باقیمانده از ما نه بلکه از نماینده ایران حمایت کنند تا انگیزه و روحیه لازم را داشته باشیم.بازى با استرالیا براى همه اعضاى تیم بسیار مهم است و اهمیت این مسابقه را به خوبى درک مى کنیم. مى دانیم این بهترین فرصت است که خودمان را محک بزنیم و امیدواریم با اجراى خواسته هاى کادر فنى در این بازى نمایش شایسته اى ارائه بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز