خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانم قول صعود بدهیم

داود مهابادی: رابطه فجر و استقلال همیشه خوب بوده/ برای یک نمایش خوب به آزادی خواهیم آمد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۸۱۷

سرمربی فجرسپاسی شیراز در آستانه بازی تیمش در جام حذفی حرفهای جالبی زد.

داود مهابادی سرمربی فجرسپاسی شیراز در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایط تیمش در پیش از دیدار مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: شرایط تیم ما بد نیست. در آخرین بازی خودمان هم در لیگ یک توانستیم به پیروزی برسیم و به نوعی در کورس قهرمانی قرار بگیریم.

وی درباره اینکه آیا به مسئولان فجرسپاسی قول صعود به لیگ برتر را داده است یا خیر، گفت: هیچ مربی نمی‌تواند قول صعود بدهد و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه ما چنین قولی محال است. الان اگر بخواهی به لیگ برتر صعود کنی باید نزدیک به 10 میلیارد سرمایه‌گذاری کنی. تیم‌هایی هستند که این رقم را سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما در خیلی از مواقع نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند به خصوص اینکه الان فجر فقط بودجه‌ای یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص دیدار مقابل استقلال تصریح کرد: بازی بسیار مهمی است و امیدوارم جذاب از آب در بیاید. ما برای پیروزی در این بازی به میدان می‌رویم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. می‌دانیم که جام حذفی هم برای استقلال بسیار مهم است و با تمام توان به میدان می‌آید. من نمی‌توانم در مورد نتیجه حرفی بزنم اما به هوادارانمان قول می‌دهم که بهترین بازی‌مان را انجام می‌دهیم.

مهابادی در خصوص اینکه چهار بازیکن استقلال سابقه حضور در تیم شیرازی را دارند افزود: اسماعیلی، شجاعیان و دانشگر بازیکنانی بودند که در فجر بازی کرده‌اند و حسین حسینی هم بازیکن برق شیراز بود. این بازیکنان محصولات تیم فجر هستند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. هر چهار تای آنها جزو بازیکنان تاثیرگذار استقلال هستند. این رابطه بین استقلال و فجر 25 سال است که برقرار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز