خبرگزاری کار ایران

تمدید قرارداد بازیکنان از نیم فصل شروع شود

شاهین بیانی :استراماچونی هم به نسبت ابتدای فصل شناخت خوبی پیدا کرده!

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۶۰۰

پیشکسوت استقلال می گوید کسب یک پیروزی در 6 بازی خوب نیست.

به گزارش ایلنا، شاهین بیانی پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان پس از کسب دو پیروزی در لیگ برتر و جام حذفی به روحیه خوبی دست پیدا کرده‌اند و با تعطیلات لیگ برتر آنها پس از یک دوره استراحت می‌توانند به نتایج موفقی دست پیدا کنند. اظهارنظر بیانی درباره وضعیت فعلی استقلال را می‌خوانید:

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال تیمی که تغییرات زیادی در آن صورت می‌گیرد در چند هفته اول نیاز دارد تا هماهنگ شود به خصوص استقلال که نزدیک به 15 بازیکن آن از تیم جدا شده‌اند. در بین این بازیکنان جداشده بازیکنان تراز اول و کلیدی هم حضور داشتند که باشگاه نتوانست آنها را نگه دارد. امیدوارم هرچه زودتر تیم به هماهنگی کامل برسد. استقلال دو برد اخیرا به دست آورده که کمی شرایط را بهتر کرده، اما در مجموع نتایج تیم اصلا خوب نبوده است. اینکه در 6 بازی فقط یک پیروزی کسب کرده، نمی‌تواند خوب باشد.

چه کسی را مقصر این تغییرات می‌دانید؟

چند سالی است که استقلال به خاطر تغییرات زیاد نیم فصل را از دست می‌دهد و با تقویت در نیم‌فصل دوم جان می‌گیرد. بهتر است بازیکنان بدانند که هواداران از تیم‌های قهرمانی می‌خواهند. باشگاه باید زودتر با این بازیکنان مذاکره می‌کرد. تیمی که می‌خواهد در لیگ موفق باشد باید تمدید قرارداد بازیکنانش را از نیم فصل شروع کند؛ کاری که الان پرسپولیس انجام می‌دهد به طور مثال قرارداد نوراللهی را برای دو فصل دیگر از همین حالا تمدید می‌کند در استقلال هم باید همین‌گونه شود هم در پایان فصل انقدر نگران تغییرات زیاد تیم نباشیم.

بخشی از مشکلات چند هفته به خاطر خراب کردن پنالتی بود.

باید برطرف شود زیرا همین پنالتی خراب کردن‌ها اعتماد به نفس بازیکن را می‌گیرد. نمی‌دانم در تمرین استقلال تمرین پنالتی انجام می‌دهند یا خیر اما مربیان باید برای این موضوع راه‌حلی بیندیشند. اگر در دربی پنالتی ما گل می‌شد شاید شرایط عوض می‌شد و ما با بازنده نمی‌شدیم. استقلال باید زودتر به وضعیت خودش سر و سامان دهد. این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان خوب بازی و بهتر از دیدار‌های گذشته کار کرد. استراماچونی هم به نسبت ابتدای فصل شناخت خوبی پیدا کرده و می‌تواند تفکراتش را پیاده کند.

در آینده استراماچونی می‌تواند موفق باشد؟

اگر به او زمان بدهند و اینقدر از او انتقاد نکنند قطعا می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند. او از کشوری آمده که در فوتبال صاحب سبک است. ما در استقلال نشانه‌های خوبی را در بازی‌های اخیر می‌بینیم. البته این تیم در اکثر نقاط زمین ضعف دارد که باید با جذب بازیکنان مورد نظر برطرف شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز