خبرگزاری کار ایران

فجرسپاسی - سرخپوشان پاکدشت؛ جدال 6 امتیازی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۳۴۲

در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ آزادگان فجرسپاسی در شیراز پذیرای سرخپوشان پاکدشت خواهد بود.

به گزارش ایلنا، فجرسپاسی که هفته گذشته برابر رایکا بابل با نتیجه یک-یک متوقف شد و دومین تساوی متوالی خود را پشت سر گذاشت، در این هفته درحالی با تیم سرحال و روی فرم سرخپوشان مصاف خواهد داد که از امتیاز میزبانی برخوردار است.

شاگردان مهابادی در سه هفته اخیر به یک برد و دو مساوی دست یافته اند و امیدوارند که پس از حدود یک ماه به پیروزی برسند، آخرین پیروزی فجری ها مربوط به جدال برابر قشقایی در روزهای پایانی تابستان می باشد.

فجرسپاسی اکنون پس از انجام هفت بازی و کسب چهار پیروزی، دو تساوی، یک شکست و چهارده امتیاز، حائز جایگاه پنجم جدول می باشد، آن هم در حالی که اختلافش با صدر تنها یک امتیاز بوده و این نکته می تواند انگیزه یاران مهابادی را در رویارویی با سرخپوشان دوچندان نماید.

سرخپوشان پاکدشت نیز هفته قبل برابر سپیدرود رشت به پیروزی قاطعانه چهار بر صفر دست یافت و با روحیه ای خوب و انگیزه ای فراوان جهت نزدیک کردن خود به جمع صدرنشینان، برابر فجر صف آرایی خواهد کرد.

سرخپوشان در سه هفته گذشته به یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت رسیده و در مجموع هفت دیدار قبل خود سه پیروزی، دو تساوی، دو شکست و یازده امتیاز را رقم زده و در رده هشتم جدول جای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز