خبرگزاری کار ایران

امیدوارم این بازی شروعی برای تداوم حضور بانوان باشد/ تلاش های جامعه مدنی و بانوان بود که نتیجه داد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۲۷۰

نماینده مجلس با حضور در ورزشگاه آزادی با ابراز خوشحالی از حضور بانوان در ورزشگاه گفت: امیدوارم دیگر شاهد سهمیه اختصاص دادن به بانوان برای حضور در ورزشگاهها نباشیم و بانوان بتوانند آزادانه و عادلانه به ورزشگاه بیایند.

به گزارش ایلنا، نماینده مجلس با حضور در ورزشگاه آزادی با ابراز خوشحالی از حضور بانوان در ورزشگاه گفت: امیدوارم دیگر شاهد سهمیه اختصاص دادن به بانوان برای حضور در ورزشگاهها نباشیم و بانوان بتوانند آزادانه و عادلانه به ورزشگاه بیایند.

پروانه سلحشوری ادامه داد: امیدوارم این حضور شروعی برای تداوم حضور بانوان باشد. این موضوع بسیار مهم است. اینکه بچه های ما بتوانند اوقات فراغت خود را تماشای فوتبال و سایر ورزش ها بگذرانند.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی اظهار داشت: خوشحالی جوانان ما را بسیار خوشحال می کند. تعدادی از بانوان پشت درهای بسته ماندند امیدوارم این راه تداوم پیدا کند و دیگر کسی پشت درهای ورزشگاه نماند.

سلحشوری افزود: چهار سال است همگام با بقیه فریاد می زنیم. فیفا کمک کرد اما من معتقدم این جامعه مدنی و زنان ما بودند که تلاش هایشان نتیجه داد و قطعا این صدا پرقدرت شده بود که فیفا هم همراهی کرد. این نشان میدهد تلاش های مسالمت آمیز زنان برای رسیدن به حقوق برابر ادامه خواهد داشت. امیدوارم دیگر در جامعه ما شاهد تبعیض های ناروا نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز