خبرگزاری کار ایران

مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

ایران 14 - کامبوج صفر/ مقدم بانوان گلباران شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۲۴۹

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف کامبوج رفت و به برتری پرگل رسید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در چهارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین از ساعت 17 امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف کامبوج رفت و با نتیجه پرگل 14 بر صفر به برتری رسید.

این نخستین دیدار در سطح ملی بود که هواداران فوتبالدوست خانم نیز قادر به حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی ایران بودند.

آنها از ساعاتی قبل از بازی و در حالی که هیچ هوادار دیگری در ورزشگاه نبود، روی سکوها حاضر بودند و با تشویق های بی امان خود تیم ملی را تشویق کردند. 

 

داور: پرنجال بنرجی

کمک اول: آسیت کومار سرکار/ کمک دوم: تونی جوزف لویس

داور چهارم: سریکریشنا کویمباتور/ ناظر داوری: خالد ناصر ال هینال از عمان /نماینده مسابقه: جرگال سوفباتار از مغولستان

 

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، کریم انصاری‌فرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی طارمی، سردار آزمون ( 47 مسعود شجاعی)، محمد محبی (73 مهرداد محمدی) و رامین رضاییان. 

 

ترکیب تیم ملی کامبوج:

کئو سوکسل، چنک منز، اوک سوان، سارا کریا، سوی ویسال، آورن چان پولین، کوچ سوکومپیک، سوس ساهانا، سات روسیب، مانی یودوم، کئو سوک پنگ

 

دقایق حساس بازی:

 

دقیقه 88 (ایران 14 - کامبوج صفر/ کریم انصاری فرد): پاس طارمی در محوطه جریمه و ضربه کریم انصاری‌فرد که باعث به ثمر رسیدن گل چهاردهم ایران شد.

دقیقه 84 (ایران 13 - کامبوج صفر/ مهرداد محمدی): تغییر مسیر مهرداد محمدی و شوت پای چپ این بازیکن، ایران را به گل سیزدهم رساند.

دقیقه 82: شوت پرقدرت محمد حسین کنعانی زادگان با واکنش خوب سنگربان کامبوج راهی کرنر شد.

دقیقه 74: ضربه مهرداد محمدی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 68: مهدی طارمی در محوطه جریمه توپ را از بین پاهای مدافع کامبوج عبور داد، اما توپ او بلاک شد و به کرنر رفت.

دقیقه 67 (ایران 12 - کامبوج صفر/ محمد محبی): سانتر میلاد محمدی و ضربه سر محبی ایران را به گل دوازدهم رساند تا این بازیکن جوان در اولین بازی ملی خود دو گل بزند.

دقیقه 65 (ایران 11 - کامبوج صفر/ محمد محبی)روی خط محوطه جریمه، محبی صاحب توپ شد و با یک چرخش و یک ضربه محکم، گل یازدهم را زد.

دقیقه 61 (ایران 10 - کامبوج صفر/ کریم انصاری‌فر)ارسال کرنر مسعود شجاعی و ضربه سر مرتضی پورعلی گنجی در دهانه دروازه به کریم انصاری فرد رسید و این بازیکن تعداد گل های ایران را دو رقمی کرد.

دقیقه 59: سانتر میلاد محمدی در فضای خالی بین مدافعان کامبوج به کریم انصاری فرد رسید، اما ضربه سر محکم او توسط سنگربان کامبوج دفع شد.

دقیقه 54 (ایران 9 - کامبوج صفر/ مهدی طارمی)در ادامه روند طوفانی تیم ملی ایران، طارمی با پاس خوب کریم انصاری فرد و یک ضربه چیپ گل نهم را زد.

دقیقه 53: پاس عمقی بسیار زیبا سردار آزمون در پشت مدافعان کامبوج به طارمی رسید، اما ضربه او توسط سنگربان کامبوج مهار شد.

دقیقه 48 (ایران 8 - کامبوج صفر/ کریم انصاری‌فر)سانتر میلاد محمدی از جناح راست خط دفاعی کامبوج به کریم انصاری فرد رسید و او نیز پس یک حرکت انفرادی زیبا و یک شوت، گل هشتم را زد.

دقیقه 47: علیرضا بیرانوند روی مهاجم کامبوج مرتکب خطای پنالتی شد، اما سنگربان تیم ملی کشورمان پنالتی را مهار کرد.

 

دقیقه 44 (ایران 7 - کامبوج صفر/ سردار آزمون): روی پاس عرضی مهدی طارمی، سردار آزمون در ریباند موفق شد گل هفتم ایران و سوم خود را به ثمر برساند.

دقیقه 37 (ایران 6 - کامبوج صفر/ کریم انصاری‌فر): با دادن پاس رو به عقب و برداشتن این توپ توسط دروازه‌بان تیم ملی کامبوج، ایران صاحب یک خطای غیر مستقیم در محوطه جریمه شد و کریم انصاری فرد نیز به آسانی گل ششم را به ثمر رساند.

دقیقه 35 (ایران 5 - کامبوج صفر/ سردار آزمون): ارسال میلاد محمدی از چپ روی غفلت مدافعان کامبوج با ضربه سردار آزمون تبدیل به گل پنجم ایران شد.

دقیقه 21 (ایران یک - کامبوج صفر/ مهدی طارمی): ضربه ایستگاهی حاج صفی بعد از برخورد به دیرک دروازه در راست به رضائیان رسبد تا این بازیکن در شلوغی محوطه جریمه طارمی را صاحب فرصت کند و شوت او گل چهارم ایران را در پی داشت.

دقیقه 17 (ایران 3 - کامبوج صفر/ کنعانی‌زادگان): شوت محبی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد با گلر راهی کرنر شد که این کرنر با ضربه کنعانی زادگان به گل سوم تبدیل شد.

دقیقه 15: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه کامبوج از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 11 (ایران 2 - کامبوج صفر/ سردار آزمون): ارسال رامین رضائیان از راست با فرصت طلبی سردار آزمون بعد از ضربه نیمه کاره محبی مقابل دروازه کامبوج  و شوتزنی این بازیکن همراه شد تا ایران گل دوم را به ثمر برساند.

دقیقه 7: فشار روی دروازه کامبوج از سوی بازیکنان تیم ملی ایران با ارسال بلند محبی همراه بود که گلر کامبوج زودتر از طارمی اقدام به گرفتن توپ کرد.

دقیقه 4 (ایران یک - کامبوج صفر/ احمد نوراللهی): روی غفلت مدافعان کامبوج و کار تیمی بازیکنان ایران، احمد نوراللهی موفق شد دروازه حریف را با شوت از پشت محوطه جریمه  باز کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز