خبرگزاری کار ایران

طارمی به ۲۰ می‌رسد کریم به ۸۰

رکوردهای جدید در انتظار ملی پوشان

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۰۵۴

سردار آزمون در صورت گلزنی در این دیدار 30 گله خواهد شد و تنها 4 بازیکن به این حد نصاب رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی در روزهای آتی، دو بازی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 در پیش دارد. ایران، ابتدا امروز در ورزشگاه آزادی به دیدار کامبوج می‌رود و پس از آن 23 مهر، در مهم‌ترین دیدار این دور،  در منامه با بحرین روبه‌رو خواهد شد. این 2 بازی به جز حساسیت‌هایی که در جدول رده‌بندی دارد برای برخی از بازیکنان، دیداری خاص محسوب می‌شود و می‌توانند رکوردهای جدیدی از خود به جای بگذارند.

6 بازیکن در انتظار نخستین بازی ملی

در فهرست دعوت شدگان به تیم ملی چند چهره به چشم می‌خورد که هنوز سابقه بازی ملی ندارند و در صورتیکه توسط مارک ویلموتس به بازی گرفته شوند نخستین بازی ملی خود را تجربه خواهند کرد. نمایش درخشان سپاهان در این فصل باعث شد تا درهای تیم ملی بر روی 3 بازیکن این تیم باز شود و پیام نیازمند، مرتضی منصوری و محمد محبی پدیده این روزهای لیگ از جمله این بازیکنانی هستند که می‌توانند اولین بازی ملی خود را انجام دهند. دو بازیکن فصل گذشته سپاهان، سیاوش یزدانی و مهرداد محمدی هم در این فهرست حضور دارند که می‌توانند در بازی با کامبوج یا بحرین برای اولین بار در یک بازی ملی به میدان بروند. محمد نادری دفاع چپ پرسپولیس هم جزو بازیکنانی است که فرصت دارد اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

نزدیک‌تر شدن حاج‌صفی به رکورد بازی‌های ملی

کریم انصاری‌فرد که یکی از کاپیتانهای تیم ملی است و از جمله بازیکن‌های باتجربه محسوب می‌شود و در صورت بازی در این دیدار هشتادمین بازی ملی خود را تجربه خواهد کرد. مرتضی پورعلی گنجی نیز برای چهلمین بار برای تیم ملی بازی خواهد کرد. احسان حاج صفی هم در 30 سالگی به 107 بازی ملی خواهد رسید و می‌تواند که تعداد بازی ملی خود را به رکورد تاریخ بازیهای ملی ایران که با 151 بازی در دست جواد نکونام است نزدیک کند.

سردار آزمون جوان‌ترین 30 گله تاریخ تیم ملی

3 عنصر هجومی تیم ملی، آمار مناسبی از نظر تعداد گل در تاریخ تیم ملی دارند. سردار آزمون در صورت گلزنی در این دیدار 30 گله خواهد شد و تنها 4 بازیکن به این حد نصاب رسیده‌اند. مهاجم 24 ساله تیم ملی در شرایطی به این عدد خواهد رسید که علی دایی، کریم باقری، جواد نکونام و علی کریمی در سنی بیشتر تعداد گلی ملی خود را به عدد 30 رساندند.

مهدی طارمی نیز در صورت گلزنی در تیم ملی 20 گله خواهد شد و با سبقت از غلامحسین مظلومی هفتمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی می‌شود البته کریم انصاری‌فرد با 21 گل ششمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی است که او هم در این بازی فرصت دارد که آمار خود را بهبود بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز