خبرگزاری کار ایران

تکذیب بیانیه دروغین باشگاه نفت مسجد سلیمان

حسنوند: قرارداد بازیکنان امشب پرداخت می‌شود / تارتار هنوز سرمربی ماست

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۸۶۳

مدیررسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان بیانیه منتشر شده از سوی هیات مدیره این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهران حسنوند درخصوص اینکه باشگاه نفت مسجد سلیمان با انتشار بیانیه‌ای به نوعی جدایی مهدی تارتار از این تیم را تایید کرده‌اند، گفت: بیانیه‌ای که منتشر شده از سوی باشگاه ما نیست و مشخص نیست چه افرادی به دنبال برهم زدن جو باشگاه ما هستند. این بیانیه را به عنوان نمایند باشگاه تکذیب می‌کنم و همچنان جناب آقای تارتار سرمربی تیم ماست. اینکه می‌گویند ایشان به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرده هم بی اساس است و ایشان همچنان سرمربی ما هستند.

او ادامه داد: باشگاه تمام تلاشش را انجام داده تا پایان امروز هزینه‌هایی که قرار بود به بازیکنان پرداخت شود به حساب آنها واریز شود. معلوم نیست به دنبال چه اهدافی هستند که می‌خواهند تارتار از نفت جدا شود. موضع باشگاه علیه حاشیه سازان مشخص است و اجازه نمی‌دهیم که بخواهند با این مسائل تمرکز تیم را منحرف کنند تا مسئولان باشگاه را مقصر جلوه بدهند.

حسنوند درباره گلایه تارتار گفت: آقای تارتار اگر بحث مالی داشته‌اند به دلیل این بوده که به بازیکنان قول داد تا پول به حساب آنها واریز می‌شود اما این امر میسر نشد و به همین خاطر نگران هستند. ایشان بیشتر به فکر بازیکنان است و خودش را برای بازیکنان هزینه کرده است و امیدوار هستیم که همچنان در کنار ایشان در لیگ حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز