خبرگزاری کار ایران

حمایت دایی و مهدوی کیا از من خیلی خوب است

آزمون: دایی در هر کشوری بود مجسمه‌اش را می‌ساختند / نباید تمرکزمان را از دست دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۸۳۵

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با کامبوج شاید مهم سخت نباشد اما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون- بازیکن تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج که بعدازظهر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد، گفت: خوشحالم شما خبرنگاران را می بینم. بازی فردا شاید خیلی سخت نباشد اما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. با توجه به اینکه بحرین در بازی خود یک - یک کرده است برایمان اهمیت دارد تا سه امتیاز را بگیریم.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه دایی از وی تعریف کرده و انتظارات از وی بالا رفته است گفت: اینکه انتظارات بالا رفته هم بد است و هم خوب. اول اینکه همه از من حمایت می‌کنند و این خیلی خوب است و از طرفی خدا نکند که همه چیز مثل جام جهانی شود و کسی از تاکتیک تیم ملی خبردار  نباشد و آن‌وقت همه از من انتقاد می‌کنند.

وی ادامه داد: دایی همیشه الگوی من بوده است، او رکوردهایی دارد که اگر قرار باشد به او نزدیک شوم خیلی برایم خوب است. این موضوع انگیزه من را بالا می برد. حمایت دایی و مهدوی کیا از من خیلی خوب است، دایی آقای گل جهان است و اگر او در هرجا و یا کشور دیگری بود قطعا مجسمه وی را می‌ساختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز