خبرگزاری کار ایران

آغاز رقابتهای جهانی دارت در رومانی؛

ملی پوشان جوان کشورمان در رقابتهای میکس استارت زدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۸۰۶

مسابقات دارت جوانان جهان در سالن دارت هتل ایتالیا شهر کلوژ رومانی آغاز شد و ۴ ملی پوش کشورمان در رقابتهای بخش میکس به مصاف رقبای خود رفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی انجمن دارت کشور، در این رقابتها تیم میکس مهرداد سیفی و فاطمه کریمی ابتدا از سد مصر گذشت و سپس برابر جمهوری چک و انگلیس مغلوب شد ودر جایگاه سوم گروهی قرار گرفت.

همچنین تیم میکس امیر مهدی زنگی آبادی و فاطمه صفی هم با برتری مقابل ژاپن و استرالیا و شکست مقابل ایرلند و آلمان در ردیف سوم گروه خود ایستاد.

اما ملی پوشان جوان دارت کشورمان بعد از ظهر امروز در رقابتهای انفرادی دختران و دوبل پسران به مصاف رقبای خود می روند.

در رقابتهای انفرادی بخش دختران فاطمه صفی به ترتیب به مصاف حریفانی از ترکیه، ژاپن، دانمارک و سوئد می رود و فاطمه کریمی هم به ترتیب با حریفانی از سوئد، روسیه، رومانی و مصر روبرو می شود.

اما همزمان رقابتهای دوبل پسران هم برگزار می شود که تیم دوبل پسران کشورمان متشکل از مهرداد سیفی و امیر مهدی زنگی آبادی به ترتیب به مصاف تیمهای دوبل استرالیا، سوئد، انگلیس و آفریقای جنوبی خواهد رفت.

رقابتهای امروز از ساعت ۱۴ به وقت محلی(۱۴:۳۰) به وقت ایران آغاز خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز