خبرگزاری کار ایران

ماجرای درگیری در تیم امید پرسپولیس از زبان پدر بازیکن مضروب:

سرمربی پرسپولیس با من دعوا داشت و به جایش به پسرم سیلی زد/ به احترام باشگاه پرسپولیس از شکایت صرف‌نظر کردم

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۵۰۷

پدر بازیکن مضروب تیم امید پرسپولیس که سرپرست تیم حریف این تیم هم بود از اتفاقات رخ داده در جریان آن بازی و درگیری‌های پیش آمده صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره در تیم‌های پایه خود درگیر مسائل و حاشیه‌هایی بودند که رسانه‌ای شدن آنها دردسرهایی برای این دو باشگاه ایجاد کرده و باعث ورود مدیران باشگاه و بعضاً تغییر و جابجایی برخی از مسئولان تیم‌های پایاه شده است.

اخیراً در دیدار تیم امید پرسپولیس مقابل نفت ایرانیان درگیری‌هایی پیش آمد که سرو صدای زیادی هم بپا کرد و در نهایت منجر به کنار رفتن اسماعیل حلالی، سرمربی تیم امید پرسپولیس از سمت خودش شد.

ماجرا این طور نقل شده بود که اسماعیل حلالی با پدر یکی از بازیکنان تیم خود درگیری پیدا کرده و بعد از آن خود این بازیکن را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

پدر این بازیکن در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص این اتفاق اظهار داشت: ابتدا لازم است بگویم همه جا از من به عنوان پدر آن بازیکن یاد می‌شود ولی من سرپرست تیم نفت ایرانیان هم هستم و تیمم در آن روز مقابل پرسپولیس بازی داشت که آن اتفاقات افتاد.

وی افزود: اسماعیل حلالی بازیکن بزرگی بوده و قابل احترام است ولی رفتارهایی که از خودش نشان داد درست نبود. ایشان با وجود اینکه در بازی قبل از زمین اخراج شده بود ولی در طول بازی پشت دروازه تیم ما بود و یک سره مشغول داد و فریاد بود. من به ناظر بازی این موضوع را گزارش دادم و گفتم ایشان نباید پشت دروازه ما داد و بیداد کند و تمرکز بازیکنان را به هم بزند. این ماجرا ادامه داشت و در حالیکه بازی را 2-0 عقب بودیم داور در دقیقه 80 یک پنالتی به سود ما اعلام کرد که این پنالتی منجر به اتفاقات بعدی و دعواهایی که پیش آمد شد.

سرپرست تیم نفت ایرانیان در ادامه گفت: این یک درگیری فوتبالی بود و طبیعی است که هرکس برای دفاع از تیم خودش حتی لازم است جایی دعوا کند ولی این مسائل در زمین فوتبال است و نباید به بیرون از آن کشیده شود. همه این‌ها به کنار. دعوای من با اسماعیل حلالی چه ارتباطی به پسرم داشت که عضو تیم پرسپولیس بود؟ حلالی به سراغ پسرم رفت و به او گفت پدرت چه حرفی به من زد؟ و یک سیلی به گوش پسر من خواباند. من تا قبل از آن ماجرا سرپرست نفت ایرانیان بودم و بعد از آن نقش پدر بازیکن را داشتم که باید از فرزندم دفاع می‌کردم. آقای حلالی اصلاً من آدم بدی هستم چرا پسرم باید به جای من سیلی بخورد؟

وی افزود: پسر من علاقه‌مند به پرسپولیس بود و رفت تست داد و قبول شد و با او قرارداد بستند. باشگاه پرسپولیس با این بازیکن قرارداد بسته است و من در آنجا به این موضوع اشاره کردم ولی حلالی به اشتباه متوجه شد که انگار من گفته‌ام به شما پول دادیم تا پسرم بازی کند و یک سو تفاهم پیش آمد که همین باعث درگیری‌ها شد. ما انتظار داشتیم  حلالی به عنوان پیشکسوت و بزرگ تیم نگاه حرفه ای داشته باشند.

پدر بازیکن امید پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: بعد از این ماجرا قصد داشتم اتفاقات افتاده را پیگیری کنم و از اسماعیل حلالی شکایت کنم ولی به احترام باشگاه پرسپولیس و آقای پنجعلی و چند نفر از مسئولان باشگاه پرسپولیس که برای دلجویی پیش ما آمدند از این کار صرف نظر کردم. الان هم قصد نداشتم مصاحبه کنم و این موضوع را رسانه‌ای کنم چون حرف زده بودیم و ماجرا تمام شده بود ولی بعد از آن دیدم ماجرا در چند رسانه جوری مطرح شده که انگار ما مقصر هستیم و اطلاعات غلط به رسانه‌ها دادند و برای همین آمدم از خودم و پسرم دفاع کنم. یک سو تفاهم این درگیری‌ها را ایجاد کرد و خود حلالی هم تماس گرفت و عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز