خبرگزاری کار ایران

شکاری: در جریان اتفاقات افتاد در تیم ملی امید نیستم/با ستاره‌هایی که در تیم ملی امید بازی می‌کنند می‌توانیم سهمیه المپیکی بگیریم

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۵۱

بازیکن تیم ملی امید گفت: از روز اولی که به ایران برگشتم می‌دانستم به هر تیمی بروم بازی نمی‌کنم.

رضا شکاری مهاجم تیم ملی امید کشورمان اظهار داشت: تغییر کادرفنی تیم و اردوی کم امکانات تاثیرات خودش را روی تیم گذاشت، اما در حال حاضر شرایط مثبتی داریم و از امکانات مناسبی برخورداریم. همچنین استیلی برای تمریناتمان زمین خوبی مهیا کرده و می‌توانم بگویم از امکانات خیلی خوبی بهره می‌بریم. امیدوارم بتوانیم به خوبی از این امکانات استفاده کنیم و تاریخ ساز شویم هرچند که کار آسانی نداریم. 

شکاری در خصوص حریفان تیم امید در راه صعود به المپیک گفت:  وقتی با تیم ملی جوانان به جام جهانی رفتیم کسی باورش نمی‌شد که ما به چنین موفقیتی رسیدیم. به هر حال بیش از ۲۰ سال بود که به جام جهانی نرفته بودیم. شناخت زیادی از حریفان تیم امید ندارم، اما مطمئن باشید کار سختی داریم، اما من اعتقاد دارم با ستاره‌هایی که در تیم ملی امید بازی می‌کنند می‌توانیم سهمیه المپیکی بگیریم.

بازیکن تیم ملی امید در واکنش به تغییر کادرفنی و تاثیر این موضوع در روحیه بازیکنان گفت: از بچگی با استیلی کار کردم و او مربی فوق العاده باتجربه و دانایی است. مجیدی نیز مربی بزرگی بود و از تجربیات او بهره زیادی بردم و باید به خاطر زحماتی که برای من کشید از او تشکر کنم. 

او در پاسخ به این سوال که آیا استیلی در کار مجیدی دخالت می‌کرد گفت:  در جریان اتفاقاتی که افتاده نیستم و نمی‌خواهم در این باره صحبتی کنم.

بیشتر بخوانید: فتاحی: ویلموتس نگاه ویژه ای به لیگ برتر کشورمان دارد/ باشگاه سپاهان پای ثابت جرایم کمیته انضباطی است

 

بازیکن تیم تراکتور در خصوص قرار نگرفتن در ترکیب تیمش گفت: تاکنون راجع به این موضوع هیچ صحبتی نکردم، اما باید بگویم از همان روز اولی که به ایران برگشتم می‌دانستم به هر تیمی بروم تا چند وقت بازی نمی‌کنم.   به هر حال آذری با مصاحبه‌ها و موج سواری‌هایی که انجام می‌داد اجازه نمی‌داد برای تیمم بازی کنم. از حضورم در تراکتور خوشحالم، اما در حال حاضر باشگاه هم از بازی دادن به من ترس دارد. به همین دلیل منتظر رای فیفا هستم تا بتوانم بدون مشکل برای تراکتور بازی کنم.

 

شکاری درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید اظهار داشت: از همان روزی که استیلی به تیم ملی امید آمده بود، خیلی با روحیه کارش را آغاز کرد. حتی وقتی که کرانچار از تیم رفت، کاملا حرفه‌ای برخورد کرد و خیلی با روحیه برای رسیدن به هدفش تلاش می‌کرد. از انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی امید خیلی خوشحالم. 

 

او در پایان افزود: وقتی مجیدی سرمربی بود حرف آخر را او می زد اما من همواره از تجربیات استیلی استفاده می کردم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز