خبرگزاری کار ایران

یونس دلفی : با استیلی به المپیک صعود می کنیم/ فرهاد مجیدی از من شناخت داشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۳۹

مهاجم لژیونر تیم امید ایران امروز در تمرین این تیم شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، یونس دلفی مهاجم تیم امید و باشگاه شارلروا بلژیک یکی از بازیکنان مطرح تیم امید در راه صعود به المپیک به حساب می آید. او امروز و در حاشیه تمرین تیم امید به خبرنگاران گفت:

« بچه های تیم امید خیلی سرحال و با انگیزه هستند و امیدوارم بتوانیم با تلاش زیاد به موفقیت برسیم.»

یونس دلفی دراین رابطه که آیا عدم حضورش در اردوهای قبلی تیم امید باعث عدم وجود هماهنگی او با دیگران نمی شود گفت:

« من با این بچه ها خیلی وقت است که کار کرده ایم و با هم هماهنگ هستیم. اینکه من لژیونر شدم بحثش جدا است و فکر می کنم این مسایل مثل عدم هماهنگی بیشتر درمورد باشگاه صدق کند.»

مهاجم جوان فوتبال ایران درباره شرایطش در بلژیک و عدم حضورش در بازی های شارلروا هم گفت:

« من آنجا به خاطر مصدومیتی که داشتم نتوانستم از ابتدای فصل برای تیم بازی کنم اما خیلی امیدوارم که در ادامه بتوانم در ترکیب شارلروا به میدان بروم.»

 

یونس دلفی با اشاره به حضور حمید استیلی هم به عنوان سرمربی تیم امید گفت:

«ما خیلی وقت است که با آقای استیلی کار می کنیم. ایشان به خوبی با تیم آشنا هستند و من فکر می کنم خیلی می توانند به تیم کمک کنند. آقای استیلی بچه ها و تیم را می شناسد و از نظر علمی و نظم و انضباط خیلی خوب هستند. من فکر می کنم ما با ایشان می توانیم به المپیک صعود کنیم.»

یونس دلفی در این رابطه که گفته می شد فرهاد مجیدی سرمربی قبلی تیم ملی برخی بازیکنان تیم امید را نمی شناخت هم گفت:

« من این را نمی دانم.آقای مجیدی من را می شناخت اما من در تمام اردوها حضور نداشته و تنها در یک فیفادی و یک اردو با آقای مجیدی بودم.»

یونس دلفی با بیان اینکه دعوت امیدنورافکن به تیم بزرگسالان باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای بازیکنان امید شده گفت:

« خیلی اتفاق خوبی بود و باعث شد که بچه ها واقعا با انگیزه بیشتری کار کنند تا به تیم ملی برسند. آقای ویلموتس نشان داده همه بازیکنان را می بیند و به جوان ها بها می دهد. »

 

مهاجم تیم امید درباره گروه این تیم در رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هم گفت:

 

« گروه خیلی سختی داریم، ما قبل از این با ازبکستان بازی کردیم و از این تیم شکست خوردیم اما قول می دهم در بازی های مقدماتی المپیک ما این تیم را ببریم. ما در بازی قبلی هماهنگ نبودیم اما مطمئن هستم این تیم را خواهیم برد. با این وجود گروهمان سخت است و تلاشمان را می کنیم با کمک کادرفنی صعود کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز