خبرگزاری کار ایران

رییس سابق هیات مدیره استقلال

این جام هدیه سازمان لیگ به پرسپولیس است/ نامه‌ای که امضا کرده‌ام را منتشر کنند/ 10 هزار دلار از پول بیت المال خرج حضور در سوئیس شده

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۳۰۲

رئیس هیات مدیره سابق استقلال در خصوص رای دادگاه CAS واکنش نشان داد.

اکبر عباسی ملکی رئیس هیات مدیره سابق استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص رای دادگاه CAS درباره بازی سوپرجام اظهار داشت: واقعا باید به مسولان فدراسیون تبریک گفت که بالاخره حرف خودرا به کرسی نشاندند من به صراحت می‌گویم این هدیه سعید فتاحی به پرسپولیس و هوادارانش بود خودش هم می‌داند چرا چنین صحبتی را عنوان می‌کند.

وی ادامه داد: من آن روز دقیقا کنار سعید فتاحی بودم به او گفتم اگر این بازی را در یک زمان دیگر برگزار کنید چه اتفاقی می‌افتد که ایشان بارها اعلام کرد تیم ملی اردو دارد و ما در تقویم‌مان جای خالی نداریم از شما خواهش می‌کنم بعد از این بازی تقویم را نگاه کنید پرسپولیس در آسیا تا فینال رفت و همین سعید فتاحی به خاطر این باشگاه چند بار بازی‌های پرسپولیس را جابجا کرد پس می‌بینید که در تقویم جای برای جابجایی بازی‌ها وجود داشته است.

رئیس سابق هیات مدیره سابق استقلال درباره اینکه مسئولان سازمان لیگ مدعی هستند وی صورتجلسه مربوطه را در خصوص این بازی امضا کرده است تصریح کرد:‌ اگر واقعا من برگه‌ای را امضا کرده‌ام چرا منتشر نمی‌کنند مطمئن باشید اگر من چنین کاری را انجام داده بودم تاکنون آن را منتشر می‌کردند.

ملکی درباره اینکه گفته می شود استقلال از پول بیت المال برای شکایت به دادگاه CAS  هزینه کرده است تصریح کرد: به هر حال اینها مسائل مدیریتی است آن موقع مسئولان استقلال تصمیم گرفتند که چنین کاری را انجام دهند معلوم هم نبود که رای چه خواهد شد. آنقدری هم که شما می‌گویید هزینه نشده است شاید در کل چیزی حدود 10 هزار دلار به وکیل داده باشند.

وی ادامه د اد: جالب است تقویم آن موقع اجازه نمی‌داند بازی در تاریخ دیگری برگزار شود اما بعد از صورتجلسه بارها تاریخ بازی‌ها جابجا شد. همین مسائل باعث می شود که بین این دو تیم اختلاف به وجود بیاید استقلال و پرسپولیس در کنار هم باشند فوتبال ایران قوی است به طور مثال در اسپانیا بارسلونا و رئال باهم معنی می‌دهند کی دیده‌اید بگویند بارسلونا و مایورکا پس یک مسائلی بود که می‌خواستند جام را به پرسپولیس اهدا کنند آخر سر هم به نیت‌شان رسیدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز