خبرگزاری کار ایران

مالک شارلروا پارتی بازی نمی کند

قلی زاده: از تمرین بیشتر لذت می بریم تا گردش و خوشگذرانی/الگوی فوتبالی ام مسی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۲۵۴

ستاره جوان شارلروای بلژیک در گفت و گویی رادیویی شرایط حال حاضر خود را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا،علی قلی زاده بازیکن فوتبال ایران که در حال حاضر عضو باشگاه شارلروای بلژیک است، در گفت و گو با رادیو تهران درباره فوتبال این کشور اظهار داشت: لیگ بلژیک فوق العاده فیزیکی است. اکثر بازیکنان ایرانی که در بلژیک بازی می کنند، این موضوع را تایید می کنند.

قلی زاده افزود:بازی کردن در این لیگ سخت است و باید از نظر بدنی واقعا قوی باشی. چیزی که ما اینجا می بینیم طبیعتا خیلی بهتر از ایران و آسیا است. زمانی که ما آمدیم، شرایط یک مقدار سخت بود اما کم کم خودمان را با شرایط لیگ بلژیک وفق دادیم. 

وی در ادامه پیرامون بازی قبلی تیمش که به همراه کاوه رضایی موفق به گلزنی شد، گفت: خدا را شکر در بازی جام حذفی ما خوب کار کردیم. کاوه توانست 2 گل بزند و من هم 1 گل بعد از مدتها مصدومیت زدم. دو مصدومیت شدید داشتم. یکی در بازی مقابل اندرلخت بود که پارسال مچ پایم شکست و از همان موقع مصدومیت شدیدی برایم پیش آمد. بعدش هم عمل کردم. بازی اخیرمان با اندرلخت هم همانطور که می دانید، بازی دشواری بود. در این بازی ما از موقعیت هایمان خوب استفاده نکردیم. موقعیت های زیادی داشتیم ولی اندرلخت از کمترین شانس بیشترین استفاده را کرد و بازی را برد. امیدوارم ما هم آماده تر شویم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

قلی زاده در مورد تشکیل خانواده  گفت: اینجا شرایط خوب است. همسر من هم اوایل یک مقدار شرایط سختی داشت اما به مرور همه چیز خوب شده است. فکر نمی کنم اینجا برای گردش یا خوش گذرانی آمده باشیم. فرصت این را نداریم برای تفریح به جایی برویم. از تمرین بیشتر لذت می بریم تا گردش و خوشگذرانی.

وی درباره حضور خانواده بیات در فدراسیون بلژیک و باشگاه شارلروا اظهار داشت: باشگاه ما خیلی وقت است که دست آقای بیات است. این خانواده هر کاری که از دستشان بر می آید، برای کل بازیکنان انجام می دهند. چه ما که ایرانی هستیم، چه بقیه بازیکنان که از تمام کشورهای دنیا اینجا هستند. ژاپنی، سنگالی، فرانسوی و از هر کشوری اینجا داریم. اما اینطور نیست که بخواهند تبعیض قائل شوند. هر بازیکنی هر نیازی داشته باشد که بتوانند کمک کنند، دریغ نمی کنند. یک مثال هم بزنم که اگر قرار بود برای ایرانی ها پارتی بازی کنند، در 9 بازی قبل من، کاوه، یونس باید بازی می کردیم. پس هیچ دخالتی نمی کنند و در زمینه شغلی خودشان هر کمکی باشد برای بقیه انجام می دهند. همه مسائل فنی در اختیار سرمربی و کادر فنی است.

 

قلی زاده در خصوص پیگیری مسابقات لیگ ایران گفت: من تک تک بازی های لیگ را دنبال می کنم. همه نتایج را پیگیری می کنم. آقا ابراهیم صادقی از زمانی که من خیلی بچه بودم، کاپیتان تیم سایپا بود. کم کم من وارد تیم بزرگسالان شدم و خیلی چیزها از او یاد گرفتم. الان هم در عرصه مربیگری امیدوارم مثل دوران بازیگری بتوانند خیلی موفق باشند. صد درصد می توانند موفق شوند. فقط نیاز به تجربه دارند. امیدوارم به یکی از مربیان خوب و بزرگ ایران تبدیل شوند. دو بازی آخر را سایپا باخته و امیدوارم دوباره به شرایط ایده آل برگردند مثل اوایل فصل. برای تک تک بچه های سایپا و ابراهیم صادقی آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم شارلروا بلژیک در مورد دلتنگی اصلی اش در ایران گفت: در ایران قطعا برای خانواده دلم تنگ شده است. چهار پنج ماهی است که ندیدمشان و خیلی دلتنگشان هستم.

وی در پایان در خصوص الگوی فوتبالی اش گفت : الگوی فوتبالی ام  مسی است. خیلی بازی او را دوست دارم و از تماشای بازی او لذت می برم. به نظرم بزرگ ترین فوتبالیست دنیا است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز