خبرگزاری کار ایران

امیدوارم تیم امید به المپیک صعود کند

ماجدی: اگر کمیته فنی فرهاد را نمی‌خواست چرا او را سرمربی تیم امید کرد؟

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۱۱۲

مربی سابق تیم امید ایران گفت: امیدوارم آقای استیلی که در کنار کادر جدید تیم امید بتوانند به المپیک صعود کنند.

فرشاد ماجدی مربی سابق تیم امید در گفت و گو با ایلنا، درباره استعفا از سمت خود گفت: وقتی فرهاد مجیدی به عنوان دوست 30 ساله‌ام از این تیم جدا شد دیدم که کمیته فنی هم به دنبال مربی است تا تیم را تقویت کند، برای آرام نگه داشتن تیم امید از سمتم استعفا دادم و بهتر بود که در کنار تیم نباشم.

او ادامه داد: کمیته فنی فدراسیون فوتبال مجیدی را انتخاب کرد و هیچوقت فرهاد خودش را به تیم امید تحمیل نکرد. الان اعضای این کمیته باید پاسخگو باشند. کمیته فنی اگر راضی نبوده چرا مجیدی را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کرد؟ تمامی تصمیمات زیر نظر این کمیته بود و من در جریان حواشی به وجود آمده نبودم. الان هم هر کسی که تصمیم گیرنده بوده باید در این باره صحبت کند.

ماجدی در پاسخ به این سوال که حمید استیلی برای انتخاب نفرات در تصمیمات فرهاد مجیدی دخالت می‌کرد یا خیر گفت:‌ این اتفاقی بوده که بین مدیر تیم و سرمربی افتاد و چیزی نبود که من در آن دخالت کنم ولی همانطور که آقای مجیدی گفتند ما باید بیشتر به این توجه کنیم اگر انتخابی صورت می‌گیرد باید از آن حمایت باشد. الان هم کادر جدید روی کار آمده‌اند و امیدوارم که موفق باشند و به المپیک صعود کنند.

او درباره سرمربیگری حمید استیلی در تیم امید گفت: ایشان بالاخره بازیکن بزرگی بودند و تجربه مربیگری در پرسپولیس را هم دارند. تجربه لازم را دارند و آشنایی کامل به تیم دارند و امیدوارم آقای استیلی که در کنار کادر جدید تیم امید بتوانند به المپیک صعود کنند.

فرشاد ماجدی درباره اینکه در ادامه با فرهاد مجیدی همکاری می‌کند یا خیر گفت: فرهاد دوست صمیمی من است و بعد از مدتی استراحت درباره برنامه‌های آینده تصمیم گیری می‌کنیم. فرهاد از لحاظ فنی در پیشرفت بزرگی قرار دارد و یک مربی آینده دار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز