خبرگزاری کار ایران

دکتر عزیزی:

شاهد حضور بالاترین مقام المپیک در ضعیف ترین رشته المپیکی هستیم‌

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۹۳۴

رییس فدراسیون گلف در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات گلف مردان در خصوص شرایط این رشته ورزشی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومى فدراسیون گلف، دکترحمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف در مراسم اختتامیه مسابقات گلف قهرمانی کشور یادآور شد: از همت و تلاش قهرمانان و ورزشکاران و مسئولین گلف استان‌ها تشکر می‌کنم که دو روز با شکوه را در گلف کشور رقم زدند. شاهد حضور بالاترین مقام المپیک در ضعیف ترین رشته المپیکی هستیم‌. گلف به تازگی به المپیک اضافه شده است. این پیامی برای ما و فدراسیون است که باید چشم انداز ما حضور در المپیک‌های آتی باشد.

وی تاکید کرد: ما در توکیو نمی‌توانیم حضور داشته باشیم چرا که طبق قوانین از پیش حذف شده هستیم، تلاش‌ها باید چند برابر شود. امروز با شکوه است چرا که اکثر کسانی که در گلف بودند در این مراسم هستند. امروز معماران‌گلف ایران را در کنار خود داریم.

عزیزی تصریح کرد: فدراسیون گلف در بین سایر فدراسیون‌ها مانند فلسطین است. زمین ما را گرفتند، کدام رشته زمین از دست داده است؟. جلسات وزارت ورزش در میدان 12 و 13 ما برگزار می‌شود‌. جوان ترین کادر پرسنلی و کمترین پرسنل، جوان تربن دبیر و خزانه دار را داریم و بعد از علیرضا دبیر جوان ترین رئیس فدراسیون را داریم.

وی گفت: امسال مسابقات در رده‌های سنی مختلف برگزار شده و اردوهای تیم ملی در تمامی رده‌ها منطبق با فدراسیون جهانی با چشم انداز المپیک در حال برگزاری است. بی‌حاشیه ترین فدراسیون هستیم. انتقاد و مطالبه هست ولی انتقاد نه. گلف اخلاقی‌ترین رشته در بین سایر رشته‌هاست و حتی در المپیک بدون داور است. با این سطح اخلاق و اعتماد چیزی جز این پاکی و دوری از حاشیه انتظار نمی‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز