خبرگزاری کار ایران

از رستوران‌های دریایی تا اتاق اکسیژن؛

در هتل مسی چه خبر است؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۸۱۸

ستاره آرژانتینی بارسا هتلی سیتگس دارد که از امکانات و شرایط جالبی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، فصل گذشته، زمانی که لیونل مسی در بازی مقابل سویا در لالیگا دچار شکستگی دست شد، مستقیم به سیتگس رفت. او وارد هتل  Sitges   MiM شد که متعلق به خود او است و یک اسپا هم دارد. او می‌خواست هم با کارکنان هتل دیدار کند و هم اینکه روند بهبودی خود را با آرامش در این شهر زیبای ساحلی ادامه دهد.

این اسطوره بارسلونا که شعبه‌های هتل مجستیک در ایبیسا و مایورکا را در اختیار دارد، علاوه بر هتل MiM Sitges، یک خانه چند میلیون یورویی هم در شهر سیتگس دارد. این شهر ساحلی در ایالت کاتالونیا واقع شده است.

مسی که هفته گذشته مقابل اینتر پس از کشیدگی عضله ران به میادین برگشت، احتمالاً در دوران مصدومیت خود هم در هتل MiM به استراحت پرداخته و از نمای دریا لذت برده است تا به بهترین شکل برای بازگشت به میادین آماده شود.

مسی در سال 2017 با پرداخت 29 میلیون یورو این هتل را خریداری کرد. ارتفاع هتل تنها 30 متر بالاتر از سطح دریا است، و مسی به‌خوبی می‌دانست که این هتلی است که ارزش سرمایه‌گذاری دارد، چرا که سیتگس اغلب به‌عنوان «سن‌تروپه» اسپانیا شناخته می‌شود و گردشگران سراسر دنیا را به خود جذب می‌کند. سن‌تروپه منطقه‌ای توریستی در جنوب فرانسه است و به زیبایی‌اش مشهور است.

هتل چهارستاره MiM Sitges که از سوی گروه هتل مجستیک مدیریت می‌شود، 77 تخت دارد که شامل پنج سوئیت کوچک و یک سوئیت بزرگ می‌شود، و در فصل‌های پرتقاضا، هزینه اقامت در هر اتاق آن 118 یورو است.

اما پشت بام این هتل دلیل برتری آن بر هتل‌های مشابه است. در این پشت بام یک استخر واقع شده، و با حضور در آن، نماهای تماشایی از شهر و دریای مدیترانه را می‌توان دید.

هتل یک مرکز آب‌درمانی (با هزینه 28 یورو به ازای هر نفر) دارد که شامل سونا، حمام ترکی، دوش، استخر تفریحی، استخر آب سرد و استخر آب شور می‌شود.

همچنین می‌توان از جکوزی اختصاصی آن استفاده کرد. هتل یک اتاق مخصوص اکسیژن هم دارد که گفته می‌شود برای جوان‌سازی پوست مفید است.

اگر می‌خواهید آمادگی جسمانی خود را حفظ کنید، یک باشگاه بدنسازی درجه یک در هتل وجود دارد که در آن می‌توانید حتی یک مربی خصوصی داشته باشید و این مربی را باشگاه در اختیار شما قرار می‌دهد. برای افرادی که به ورزش‌های دیگر علاقه دارند هم امکانات مهیا است و برای مثال در پشت بام این هتل می‌توان در کلاس یوگا شرکت کرد.

هتل MiM Sitges به مسائل غذایی هم توجه ویژه‌ای دارد. هتل برای صبحانه یک رستوران دارد که غذاهای لذیذی سرو می‌کند، از تخم مرغ آب‌پز و نیمرو گرفته تا سوسیس، گوشت سرد، پنیر، میوه تازه، ماست و انواع شیرینی‌جات.

برای شام هم می‌توان به پشت بام رفت و از منو جذاب رستورانی که در آن قسمت واقع شده غذا سفارش داد. قیمت غذاها بین 10 تا 35 یورو است، و در آن می‌توان هر غذایی، از غذاهای دریایی گرفته تا گوشت دنده را سفارش داد.

از روی خودروهایی که مسی دارد می‌توان تشخیص داد که او به فکر محیط زیست است. این موضوع در هتل Sitges MiM هم رعایت شده است. این هتل دوستدار محیط زیست و پایایی است، و 80 درصد از موادی که برای ساخت هتل استفاده شده بازیافتی یا قابل بازیافت هستند.

هتل همچنین مخازنی دارد که در آن فاضلاب حمام‌ها گردآوری شده، از فیلتر عبور کرده، تمیز شده، و سپس در دستشویی یا برای آب دادن به گیاهان استفاده می‌شود.

این هتل از نظر مصرف برق هم شرایط مساعدی دارد. هتل از لامپ‌های LED استفاده می‌کند، و پنل‌های خورشیدی روی تراس آن وجود دارد که برق لازم برای گرم کردن آب حمام و اسپا از آن تأمین می‌شود. همچنین توربین‌هایی در بالکن نصب است که برق روشنایی مناطق مشترک هتل را فراهم می‌کند.

هتل MiM Sitges به دلیل سبز بودنش گواهینامه LEED Platinum را از شورای ساخت‌وساز سبز آمریکا دریافت کرده است. آنها هم در زمینه محیط زیست و هم از نظر انرژی عملکردی عالی دارند.

چون این هتل نزدیک به دریا است، مشخص است که غذاهای دریایی حضور پررنگی در منوهای آن دارد. رایج‌ترین غذا در سیتگس، شاتو نام دارد که سالادی پر از سبزی است که در آن از انواع ماهی مانند ماهی تن، بادمجان و زیتون سیاه استفاده می‌شود. همچنین برای طعم گرفتن آن، از سسی استفاده می‌شود که از فلفل قرمز، بادام تفت ‌داده‌شده، سیر، روغن زیتون، نمک و سرکه تشکیل شده است.

دیگر غذاهای محبوب دریانوردان کاتالان هم در این رستوران سرو می‌شود، مانند برنج به سبک سیتگس، خورش ماهی با سیب‌زمینی و سس سیر، خوراک ماهی تن، فیدوادا و فلفل شکم‌پر با ماهی.

Hamid Ebrahami, [۰۷.۱۰.۱۹ ۱۴:۲۵]

اما شهر سیتگس برای مسی اهمیت ویژه‌ای دارد. او و آنتونیا روکوزو در سال 2009 با هم نامزد شدند. خانواده‌های دو طرف سال‌های سال است که با هم دوست هستند اما اعلام رسمی نامزدی آنها در سال 2009 و در شهر سیتگس بود. در آن هنگام از آنها تصویری منتشر شد که در خیابان‌های سنگفرش‌شده سیتگس دارند قدم می‌زنند.

این تجربه زیبا باعث شد که مسی و روکوزو تصمیم بگیرند که خانه‌ای در سیتگس بخرند و از آن برای زمان‌هایی استفاده کنند که در بارسلونا حضور ندارند. این شهر 41 کیلومتر با بارسلونا فاصله دارد.

منبع: سان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز