خبرگزاری کار ایران

خیلی از بازیکنان گل گهرتجربه لازم را ندارند

بایرامی:مربی بزرگ به سیرجان بیایند هیچ دغدغه‌ای جز تمرین دادن ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۹۴

مهاجم گل‌گهرمعتقد است هر مربی بزرگی به سیرجان بیاید دغدغه امکانات را نخواهد داشت.

مهرداد بایرامی مهاجم گل‌گهرسیرجان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شکست مقابل استقلال در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه نتیجه قابل قبولی را کسب نکردیم. البته به نظر من ما بازی بدی انجام ندادیم و می‌توانستیم با امتیاز از بازی خارج شویم. البته بازی تماشاگر نداشت و به نوعی آن هیجان لازم را نداشتیم.

مهاجم گل‌گهر درخصوص اینکه نتایج گل‌گهر در لیگ برتر خوب نبوده است، تصریح کرد: ما نتایج خوبی گرفتیم و با توجه به اینکه اولین سالی است که در لیگ برتر حضور داریم و خیلی از بازیکنان تجربه لازم را ندارند، از نظر من شرایط آنقدرها هم بد نبوده است. شما نگاه کنید ذوب‌آهن و استقلال هم هم بازیکنان خوبی دارند و هم امکانات خوبی اما آنها هم نتایج لازم را کسب نکردند پس برای ما که تازه به لیگ برتر آمده‌ایم شرایط آنقدرها هم بد نیست. تازه هفته ششم لیگ برتر است.

بایرامی در خصوص جدایی وینگو از گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: تصمیمی بوده که باشگاه گرفته است. من برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت در ادامه راه دارم. ایشان چهار سال در اینجا حضور داشته و زحمات زیادی را برای این تیم کشیده است. وینگو بود که گل‌گهر را به لیگ برتر آورد.

وی درباره شایعه حضور علی دایی در گل‌گهر اذعان داشت: در سیرجان همه چیز مهیاست و مربی بزرگ هم که به اینجا بیایند هیچ دغدغه‌ای جز تمرین دادن ندارند. خوشبختانه امکانات ما عالی است.

مهاجم گل‌گهر در پایان گفت: درست است که تیم ما نتایج خوبی کسب نکرده اما مطمئن باشید روزهای خوبی در انتظار ما خواهد بود. به آینده این تیم خیلی امیدوار هستم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز