خبرگزاری کار ایران

چرا ویلموتس ترابی را نادیده گرفت؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۸۷

وینگر پرسپولیس با وجود عملکرد خوب در ترکیب این تیم در فهرست جدید تیم ملی جایی ندارد.

به گزارش ایلنا، لیست جدید تیم ملی برای دو بازی مقابل کامبوج و بحرین اعلام شد و با وجود اینکه 5 نام پرسپولیسی در این لیست دیده می‌شود اما خبری از مهدی ترابی در این فهرست نیست.

بیرانوند، امیری، نادری، کنعانی‌زادگان و نوراللهی در لیست تیم ملی 5 بازیکن پرسپولیسی هستند که به اردو دعوت شده‌اند. همه این بازیکنان در اردوی قبلی حضور داشتند به علاوه ترابی که برای بازی با هنگ‌کنگ دعوت شده بودند اما نفراتی مثل نوراللهی و نادری در آن مسابقه به میدان نرفتند.

مهدی ترابی از زمانی که ویلموتس به سرمربیگری تیم ملی رسیده جزو نفرات دعوت شده به اردو بوده و در سه بازی قبلی تیم ملی هم به میدان رفته بود. او در اولین بازی در دیدار دوستانه مقابل سوریه روی نیمکت تیم ملی نشست و از دقیقه 61 جای جهانبخش به میدان رفت.

در بازی دوستانه با کره جنوبی در خاک حریف ترابی بازیکن ثابت تیم ملی بود و در تساوی یک - یک تیم ملی این بار تا دقیقه 62 در میدان بود و جای خود را به وحید امیری داد.

ستاره پرسپولیس در اولین بازی رسمی تیم ملی با هدایت ویلموتس در هنگ‌کنگ هم فیکس بود و تا دقیقه 60 در میدان ماند و سپس جای خود را به وحید امیری داد.

ترابی در هر شش بازی این فصل پرسپولیس هم در ترکیب اصلی حضور داشته و تعویض نشده تا از این حیث همراه با علیپور تنها سرخ‌پوشانی باشند که در هر 540 دقیقه بازی لیگ برتری تیم‌شان حضور داشته‌اند. ترابی در بازی جام حذفی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی هم بر خلاف علیپور در ترکیب اصلی قرار داشت و با این حساب تا اینجای رقابت‌ها فیکس‌ترین و اصلی‌ترین مهره کالدرون در این فصل بوده است.

جدا از مسأله فیکس بودن و میدان دادن به این بازیکن، بدون شک ترابی آماده‌ترین بازیکن این فصل سرخ‌ها بوده است. او در بازی اول گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند و در دربی هم پاس گل داد. او در بازی‌هایی که تیمش هم نتیجه نگرفته جزو خوب‌های تیمش بوده است و اگر قرار باشد از این تیم کالدرون سه چهره را به عنوان آماده‌ترین و تاثیرگذارترین انتخاب کنید حتماً روی مهدی ترابی انگشت خواهید گذاشت.

با این وجود عجیب است که ویلموتس آماده‌ترین بازیکن پرسپولیس را به تیم ملی دعوت نکرده و محبی وینگر راست آماده سپاهان را برای اولین بار به اردو فراخوانده است. البته با در نظر گرفتن اینکه نفراتی مثل جهانبخش نیز به این اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند می‌توان احتمال داد شاید ویلموتس نیازی ندیده تا همه ستاره‌هایش را برای بازی ظاهراً ساده با کامبوج به اردو فرا بخواند و حتماً در روزهای سخت‌تر و بازی‌های مهم‌تر شماره 9 آماده و سرحال قرمزها را دعوت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز