خبرگزاری کار ایران

تارتار در انتظار باشگاه نفت مسجد سلیمان؛ آقای مربی برگرد!

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۶۴۸

هواداران تیم نفت مسجد سلیمان از سرمربی این تیم خواستار انصراف از استعفای وی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان شب گذشته در آستانه شروع دور جدید تمرینات این تیم از سمت خود کناره گیری کرد و استعفا داد. این سرمربی طی هفته‌های اخیر به مشکلات مالی باشگاه معترض بود و پس از بازی مقابل پیکان تهران در هفته ششم لیگ برتر هم اعلام کرد در صورتی که باشگاه تا پیش از شروع دور جدید تمرینات به تعهداتش عمل نکند به این تیم برنمی‌گردد.

استعفای تارتار اگرچه تصمیم شخصی او را نشان می‌دهد اما به صورت رسمی به دست باشگاه نرسیده و چون نامه کتبی در اختیار مسئولان این باشگاه قرار نگرفته درصورت تحقق وعده‌ها او مجددا به تمرینات برمی‌گردد.

طبق وعده مسئولان باشگاه قرار بود پول بازیکنان و کادرفنی تا پایان شهریورماه پرداخت کند که این وعده عملی نشد. هواداران تیم نفت مسجد سلیمان که با گذشت یک فصل از بازگشت به لیگ برتر در فصل جاری به نتایج موفقی دست پیدا کرده بودند در روزهای اخیر نگرانی از بابت بازگشت به دوران افت را پیش روی خود می‌بینند و طی ساعات گذشته پس از استعفای مهدی تارتار با تماس به وی خواستار بازگشت او به مسجد سلیمان شده‌اند.

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان شب گذشته در جلسه ویژ‌ه‌ای با استاندار خوزستان شرکت کرده‌اند تا با معرفی یک اسپانسر بودجه لازم برای پرداخت معوقات را آماده کنند و به زودی به تعهد خود عمل کنند. تمرینات تیم نفت قرار بود پس از سه روز تعطیلی از فردا مجددا پیگیری شود که با توجه به استعفای فعلی تارتار هنوز مشخص نیست چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز