خبرگزاری کار ایران

برزای: ماجرای تلافی که به روزبه گفتم شوخی بود /برای گل پنالتی زدم اما سید دستم را خواند

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۶۴۱

برزای در بازی مقابل استقلال هم گل زد و هم مصدوم شد تا روز ویژه‌ای برابر تیم سابق خود داشته باشد.

به گزارش ایلنا،استقلال در بازی با گل گهر بالاخره توانست اولین برد فصل خودش را در لیگ برتر به دست بیاورد. مسابقه‌ای که در آن باز هم یک چهره حسابی هم درخشید و هم خبرساز شد و آن‌کسی نبود جز بهنام برزای که او را این روزها گربه سیاه استقلال می‌دانند. هرچند که این بار گل او نفعی برای تیمی که لباس آن را برتن کرده بود، به همراه نداشت. برزای که در این بازی هم گل زد و هم مصدوم شد از اتفاقات آن بازی گفت و ماجرای پنالتی و درگیری‌اش با روزبه چشمی که حسابی پای او را مصدوم کرد.

بازی خوبی مقابل استقلال به نمایش گذاشتید اما در روز بد فراهانی بازنده از زمین بیرون آمدید؟

واقعاً بازی خوبی بود و دو تیم باقدرت برای سه امتیاز می جنگیدند. استقلال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و توانست برنده باشد و به این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم.

جالب است هر دو تیم به داوری اعتراض داشتید. استقلالی‌ها روی پنالتی و شما روی گل دوم استقلال...

به‌هرحال کارشناسان در مورد صحنه‌های بازی صحبت کردند و حالا هرچه هم من بگویم تغییری در جریان بازی پیش نمی‌آید.

بازهم جلوی استقلال باانگیزه بودی و توانستی گل بزنی ؟

من همیشه در هر بازی و نه‌تنها جلوی استقلال کوهی از انگیزه هستم تا بهترین نمایش را داشته باشم. من استقلال را دوست دارم اما همیشه تمام و کمال در خدمت تیمی هستم که لباس آن را برتن داشتم. در این بازی گل گهر تیمی بود که از نظر من باید برایش می‌جنگیدم و خوشحالم که توانستم به اعتماد کادرفنی جواب مثبت بدهم.

پنالتی را هم که خودت گرفتی و رفتی پشت توپ که بزنی اما طوری زدی که حسینی گرفت و در ریباند به گل تبدیل شد. گل زدی اما حرف‌وحدیث سر پنالتی تو هم کم نبود؟

چه حرف‌وحدیثی؟

اینکه می‌گفتند چون می‌دانستی پنالتی نبوده خواستی توپ را گل نکنی و چون زدی و حسینی آن را دفع کرد در برگشت گل کردی؟

اولا که پنالتی کاملاً درست بود و دیدید که تمام کارشناسان داوری گفتند علی کریمی پای من را زد و به‌هیچ‌عنوان بحثی در آن نیست. در مورد پنالتی هم برای گل زدن پشت توپ رفتم اما دستم را سیدحسین خواند و آن را گرفت و خدا را شکر در برگشت آن را گل کردم.

 انتشار عکسی از پای زخمی تو که چشمی آن را زد و بعد هم فیلمی که بغض کرده بودی حسابی با واکنش اهالی فوتبال همراه بود. بعد گلی که زدی خیلی تو را زدند؟

به‌هرحال فوتبال بخشی از آن درگیری‌های درون زمین است به‌خصوص در چنین مسابقه‌ای که تا این حد دو تیم برای سه امتیاز آن تلاش می‌کنند. این مصدومیت‌ها هم به وجود می‌آید و من هم واقعاً پایم حسابی زخمی شده بود. من هم در بازی درگیری‌هایی با بازیکنان استقلال داشتم اما روزبه بدجور پای من را در این بازی زده بود.

ماجرای زدن تو بعد از گلی که زدی شروع شد که خیلی تو را زدند. حتی همان‌طور که گفتیم فیلمی از تو منتشر شد که بعد بازی بغض‌کرده بودی و به روزبه گفتی بازی برگشت جبران می‌کنی. واقعاً شوخی بود یا خنده؟

روزبه دوست خوب من است و آن حرفی که زدم با او شوخی بود و حتی در ویدئو هم این مسئله مشخص بود. در فوتبال این درگیری‌ها طبیعی است اما واقعاً پای من بدجور زخمی شد و اصلاً نمی‌توانستم راه بروم. قرار است وضعیت پای من بعد از MRI که گرفتم مشخص شود.

شنیدی که قرار است علی دایی سرمربی نساجی شود؟ کار کردن کنار یک مربی پرسپولیسی را چطور می‌بینی؟

این مسائل در حیطه اختیارات من نیست و من تنها کاری که باید بکنم تلاش برای نتیجه گرفتن تیم است. متأسفانه تیم ما در این چند هفته با توجه به عناصر هجومی که دارد خیلی بسته بازی کرد و امیدوارم از بازی‌های بعدی شرایط بهتر شود. در مورد سرمربی هم امیدوارم هر تصمیمی که گرفته شود منجر به موفقیت گل گهر سیرجان شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز