خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر شتاب‌زده فتحی درباره مدافع کروات

ماجرای محرومیت میلیچ از سوی کمیته انضباطی؛ هل دادن مدافع استقلال دردسرساز شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۶۳۶

مدافع تیم استقلال تهران پیش از مسابقه برابر ذوب آهن با ناظر مسابقه درگیر شده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صبح امروز با رای کمیته انضباطی هروویه میلیچ- بازیکن تیم استقلال به دلیل هل دادن ناظر فدراسیون باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.(این رای درباره جریمه نقدی قابل تجدید نظر و در خصوص محرومیت قطعی است)

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در واکنش به این رای کمیته انضباطی بازیکن خاطی تیمش را با بخشش محرومیت دو بازیکن از تیم پرسپولیس، شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند، مقایسه کرده است تا به نوعی در مسیر فرار از انتقاد هواداران قرار بگیرد.

ماجرای محرومیت میلیچ از این قرار است که او به درخواست ناظر مسابقه بی توجهی کرده است. پس از گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از دیدار مقابل ذوب آهن، میلیچ برای تعویض لباس و مراسم پیش از بازی به رختکن نرفت و با درخواست یثربی، ناظر بازی به رختکن دعوت شد اما مدافع کروات آبی پوشان با عصبانیت به سمت یثربی حمله‌ور شده و او را هل می‌دهد.

با یثربی در این بازی تماس گرفتیم و او با اشاره به اینکه حق مصاحبه و اظهارنظر در این خصوص را ندارد، تایید کرد که ماجرای محرومیت میلیچ صحت دارد و حتی فیلم صحنه تخلف این بازیکن هم موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز