خبرگزاری کار ایران

اکبری: برای کسب نتایج خوب در بازی‌های جهانی ساحلی یکدل شدیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۷۲

زننده دو گل ایران در نخستین بازی دوستانه مقابل عمان معتقد است که برگزاری اردوی آماده‌سازی در عمان به هماهنگی و ارتقای سطح تاکتیکی تیم کمک زیادی کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین اکبری در ابتدا درباره اردوی تدارکاتی در عمان گفت: پس از اتمام لیگ عازم اردوی خارجی در عمان شدیم که خوشبختانه از شرایط آب و هوایی یکسانی با قطر - میزبان بازی های جهانی ورزش های ساحلی برخوردار است. دو بازی دوستانه مناسب با تیم عمان هم در برنامه ما قرار گرفت که در بازی اول موفق شدیم روز گذشته به پیروزی 2 بر یک برسیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم خدا را شکر خوب است و آماده‌ایم تا در بازی دوم که فردا برگزار می شود، نکات درخواستی کادرفنی را در زمین به اجرا بگذاریم و برای مسابقات اصلی در قطر آماده شویم.

اکبری با اشاره به شکست ایران برابر عمان در مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: در آن بازی نمایش خوبی مقابل عمان داشتیم اما متاسفانه بخت با ما یار نبود و اگر پنالتی یا دیگر موقعیت هایمان به گل تبدیل شده بود در همان وقت اول بازی می توانستیم نتیجه دیگری را رقم بزنیم. به هرحال فوتبال همین است.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان با اشاره به شرایط تیم برای حضور در بازی های جهانی ورزش های ساحلی، گفت: همه بازیکنان به دلیل اینکه مسابقات لیگ تازه به اتمام رسیده از نظر بدنی و شرایط جسمانی آماده هستند. اردوی عمان با هدف ایجاد هماهنگی و ارتقای سطح تاکتیکی تیم برگزار شده و کمک زیادی هم به بازیکنان کرده است.

وی افزود: تیم منسجمی داریم و پس از نتایج نه چندان خوبی که در انتخابی جام جهانی گرفتیم، اکنون همه یکدل شدیم تا نتایج خوبی در بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی در قطر کسب کنیم و نتایج مسابقات آسیایی را فراموش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز