خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: باشگاه نفت قول داد تا قبل از شهرخودرو پول بازیکنان را پرداخت کند / صبر تارتار لبریز شده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۱۷۳

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید مسائل مالی روی تمرکز بازیکنان این تیم تاثیرگذار خواهد بود.

حسین ابراهیمی در گفت و گو با ایلنا درخصوص برتری مقابل پیکان تهران در هفته ششم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوب و پرگلی را تجربه کردیم و در بازی خارج از خانه یک تساوی هم برای ما بد نبود اما همانطور که آقای تارتار قبل از بازی هم گفته بودند ما برای سه امتیاز این مسابقه رفته بودیم.

او ادامه داد: خداراشکر که توانستیم در خانه حریف برنده شویم و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. ما دو گلی که خوردیم را هم از روی غافلگیری دریافت کردیم. بعد از دو گل هم به خوبی به بازی برگشتیم و این نقطه قوت تیم ماست که مقابل صنعت نفت و استقلال و شهرخودرو هم آن را نشان دادیم.

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان درباره پاس گلی که به حامد نورمحمدی داد گفت: این مایه افتخاری است که برای تیمم مثمرثمر باشم. مقابل استقلال هم برای حامد سانتر کردم و او گلزنی کرده بود. در این بازی هم تکرار شد و توانستیم که با برد از زمین خارج شویم که این بسیار حائز اهمیت است.

ابراهیمی درخصوص وضعیت تیم نفت در جدول رده بندی عنوان کرد: ما بازی خوبی را برنده شدیم تا در روند کار گروهی‌مان تاثیرگذار باشد. امیدواریم که باشگاه هم به وعده‌ها عمل کند تا با روحیه بهتر کار را در ادامه دنبال کنیم.

او درخصوص مشکلات مالی و صحبت‌های تارتار در این باره گفت: قرار بود که در شهریورماه  پول به حساب بازیکنان واریز شود و بعد از آن هم مقرر شد که قبل از بازی پیکان به تعهداتشان عمل کنند. این مسائل یک مقدار تیم ما را اذیت کرده است و آقای تارتار هم صبرشان لبریز شده است که اعلام کردند به تمرینات برنمی‌گردند. از هوادارانمان متشکریم که در این مدت ما را تنها نگذاشتند و در بازی با پیکان هم به تهران آمده بودند؛ خوشحالیم که آنها شاهد برد در این مسابقه بودند و با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که با این وجود برابر شهرخودرو در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حاضر خواهند شد یا خیر گفت: آنطور که گفته‌اند قرار است تا پیش از این مسابقه پول‌ها را پرداخت کنند و قول داده‌اند. ما باید برای بازی‌ها حاضر شویم اما روحیه هم اهمیت دارد و تا الان هم با همت بازیکنان تا اینجای لیگ را پیش رفته‌ایم. من فصل گذشته در سپیدرود دریافتی نداشتم و الان هم در نفت پول نگرفته‌ام. حدود یکسالی می‌شود که پول دریافت نکرده‌ام و طبیعتا شرایط سخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز