خبرگزاری کار ایران

سرمربی فجرسپاسی؛

مهابادی: بازی کردن در بابل آسان نیست/ رایکا از نظر فنی و اخلاقی باشخصیت است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۹۰۲

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در کنفرانس خبری بعد از بازی با رایکا شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، داوود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی در کنفرانس خبری پس از تساوی در شهر بابل به خبرنگاران گفت: بازی در نیمه اول کیفیت چندانی نداشت ولی ما توانستیم به گل دست یابیم. در نیمه دوم بازی جذاب تر شد و هر دوتیم موقعیت هایی روی دروازه حریف داشتند و ما دو سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم و گل مساوی را روی عدم تمرکز و دقت در یارگیری روی ضربه کرنر دریافت کردیم هرچند اگر بچه های ما کمی دقت میکردند و باهوش عمل کرده بودند می توانستیم گل زده را حفظ کنیم.

مهابادی در خصوص تیم رایکا بابل بیان داشت: تیم حریف تیم خوبی می باشد که من امیدورام در هفته های آینده زمینه ساز شادی مردم فوتبال دوست شهر بابل شوند. هواداران آنها نیز امروز نود دقیقه در نهایت احترام تیم خود را تشویق کردند. از نظر فنی و اخلاقی رایکا جزو تیم‌های باشخصیت لیگ یک است. جایگاه رایکا در انتهای جدول نیست و آنها با این سطح کیفی، به بالای جدول خواهند رسید.

مهابادی در انتها در خصوص  تیم داوری افزود: آقای همرنگ جزو داوران خوب ما می باشد و من از عملکرد تیم داوری بسیار راضی هستم و روز بسیار خوبی را سپری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز