خبرگزاری کار ایران

فرشاد فرجی در گفتگو با ایلنا:

پرسپولیسی‌ها چون باختند می‌خواهند جو را علیه داور کنند/ به جای این کارها بروند تیم‌شان را درست کنند/ می‌دانستم مقابل پرسپولیس گل می‌زنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۴۶

مدافع شمالی شهرخودرو که به عنوان بازیکن تعویضی شانس حضور در جدال با پرسپولیس را یافته بود، با گل سه امتیازی‌اش چهره ویژه این بازی لقب گرفت.

فرشاد فرجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری 1 بر صفر تیمش در مصاف با پرسپولیس اظهار داشت: چون هر دو تیم برای کسب برد به میدان آمده بودند بازی ما در مقایسه با دیگر رقیب‌هایمان سخت تربود زیرا همه ما از قبل هم می‌دانستیم بازی آسانی نخواهیم داشت.  خداروشکر بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بدون شک شهر خودرو یکی از بهترین روزهای خودش را گذراند. چند بازیکن تیم ما به تازگی از مصدومیت بگشته‌اند قطعا زمان خواهد برد تا به آن آمادگی خوب‌شان دست پیدا کنند. با حمایت پرشورهواداران تیم شهرخودرو خداروشکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز مهم این بازی خانگی را بدست آوریم.

فرجی در خصوص داوری این دیدار گفت: شهرخودرو تنها تیم لیگ است که در طول هفته‌های گذشته حتی یکبارهم در مورد داوری صحبتی نکرده است. ممکن است داور در جریان بازی تحت تاثیر هوادراران و جو دو تیم قرار بگیرد و تصمیم اشتباهی بکند. با این را بدانیم که داورهم انسان است امکان اشتباه برای همه وجود دارد. بسیار مواردی بوده که وقتی تیمی می‌بازد فورا آن باخت را به داور مسابقه نسبت می‌دهد و زمانی هم که به پیروزی دست پیدا می‌کند عملکرد داور را مورد تحسین قرار می‌دهند. بنظرم تیم داری ایران درورند خوبی قرار دارد و اگر هم اشتباهی رخ می‌دهد مشکل شخص داوران نیستن بلکه کمیته داوران است که نتوانسته شرایط مطلوب و سیستم وی‌ای ار را برایشان فراهم نمی‌کند که با وضعیت اگر بهترین داوران دنیا هم به ایران بیایند با این وضعیت به مشکل بر خواهند خورد.

مدافع شهرخودرو در خصوص عملکرد خوبش و گل زدن در بازی مقابل پرسپولیس توضیح داد: درکل من آدم بلند پروازی هستم و به بهترین اتفاق‌ها فکر می‌کنم. دوروز قبل بازی به یکی از بازیکنانمان ‌گفتم برایم سانتر کن می‌خواهم با سر گل بزنم تا هم تمرین کرده باشم و هم خودم را برای بازی مقابل پرسپولیس خودم را آماده کرده باشم. آنقدر شرایط شهرخودرو خوب است که حس برد در تمامی بازیکنانمان وجود داشت. تیم ما باید زودتر از 90 دقیقه به گل دست پیدا می‌کرد و لطف خدا بود که باعث شد من در دقیقه‌ پایانی با ضربه سر گلر برتری تیمم را به ثمر برسانم.

زننده تگ گل شهرخودر و پرسپولیس در خصوص شرایط فنی تیمش عنوان کرد: با توجه به بازگشت روح الله باقری، امین قاسمی‌نژاد از مصدومیت و آماده شدن سروش رفیعی و هماهنگ شدنش با بازیکنان نویدبخش روزهای بسیار خوب برای تیم ما خواهد بود. شهرخودرو روز به روز در حال هماهنگ شدن است و به قول آقای گل‌محمدی: تازه داریم به آن شهرخودرو دلخواه خودمان نزدیک می‌شویم. بدون شک همین روند خوب هم درلیگ، حذفی و هم آسیا برای تیم ما ادامه دارد. هدف شهرخودرو امسال انجام دادن کارهای بسیار بزرگ است.

پرسپولیسی‌ها چون باختند می‌خواهند جو را علیه داور کنند/ به جای این کارها بروند تیم‌شان را درست کنند/ می‌دانستم مقابل پرسپولیس گل می‌زنم

وی در خصوص پیشبینی‌اش از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت:  ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و درحال حاضر تمامی بازیکنان سرباز و مصدوم این تیم به لیست آن‌ها اضافه شدند. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و بازیکنان باکیفیت زیادی هم دارد بنظرم این اشتباه است که بخواهیم شرایط یک تیم را براساس نتایج آن قضاوت کنیم زیرا در بیشتر مواقع نتایج حاصل بدشانسی‌ها است. بدون شک بازی بسیار سختی مقابل ذوب آهن دراصفهان داریم یکی از دلایل دشوار بودن این دیدار هم تعطیلی‌های لیگ ‌بود زیرا تیم ما در شرایط خوبی به سر می‌برد که به این تعطیلات برخورد کردیم باعث شد تا کمی از اوج خودمان فاصله بگیریم. با مام این‌ها تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بتوانیم به سه امتیازی این بازی هم دست پیدا کنیم وباعث خوشحالی هواداران باشیم.

فرشاد فرجی در خصوص بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی گفت: نفت مسجد سلیمان جزو منسجم‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال ایران است. شاید اول فصل هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که آقای تارتاربتواند تیم را به این خوبی ببند و بتواند نتایج خوبی را کسب کند. بازی خیلی سختی پیش رو داریم تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که چاره‌ای جز برد دراین بازی حساس نداریم.

فرجی در واکنش به اینکه برخی معتقد بودند او باید قبل از به ثمر رساندن گل برتری شهرخودرو به خاطر برخورد با بازیکن حریف از بازی اخراج می‌شد گفت: اگر نظر من را می‌خواهید آن صحنه اولین تکل من در این بازی بود هیچ برخورد خاصی با مهدی نداشتم ما با همدیگر دوست هستیم و من برای او خیلی ارزش قائل هستم. داور هم خیلی خوب از پس قضاوت این بازی برآمد و فکر میکنم چون پرسپولیسی‌ها بازی را باختند می‌خواهند جو را برعلیه داوری خراب کنند. بنظرم بهتر است که به جای این کارها به شرایط تیم خودشان رسیدگی کنند.

وی درخصوص حمایت همیشگی هواداران پرشور شهرخودرو گفت: یکی از لطف‌های خداست که فصل گذشته در تیم نساجی ودر حضور هواداران پرشورش بازی می‌کردم امسال هم در در تیم شهرخودرو یکی از از پرطرفدارترین تیم‌های ایران حضور دارم. ابتدا که بلیط فروشی را به صورت الکترونیک انجام دادند حضور را برای هوادران کمی سخت کردند. ولی خداروشکر بازی مقابل پرسپولیس استادیوم امام رضا (ع) کاملا پرشد و آن‌ها با تشویق‌هایشان انرژی خیلی خوبی به منتقل کردند. هرگز ورزشگاهی به کیفیت استادیوم امام رضا درایران ندیدم که انقدر مجهز و با حضور هواداران شهرخودرو سکوهای آن زیبا می‌شود.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز