خبرگزاری کار ایران

آماری که همه را به اشتباه انداخت؛

رشید مظاهری هنوز رکورد سیدحسین حسینی را نزده است (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۳۹

برخلاف چیزی که اعلام شده رکورد کلین شیت لیگ برتر هنوز در اختیار حسین حسینی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از گذشت 6 هفته از شروع لیگ نوزدهم دو دروازه‌بان هنوز گلی دریافت نکرده‌اند. رشید مظاهری گلر تراکتور و پیام نیازمند گلر سپاهان تا کنون دروازه‌شان بسته مانده و رقابت شانه به شانه آنها تا جایی پیش رفته که در آستانه شکستن رکورد حسین حسینی، گلر استقلال هستند.

پیش از این اعلام شده بود رشید مظاهری، گلر تراکتور به دلیل آماری که از فصل گذشته با لباس ذوب آهن در اختیار دارد تنها نیاز به 57 دقیقه کلین شیت در بازی با پارس در هفته ششم دارد تا به رکورد حسینی برسد و به همین منظور در دقیقه 58 بازی روز گذشته تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای او جشن رکورد گرفته و مورد تشویقش قرار دادند و در پایان بازی خود رشید در مورد رکوردش صحبت کرد.

این در حالیست که آمار اعلام شده اشتباه بوده و  با نگاهی به بازیهای رشید مظاهری در فصل قبل درمیابیم که آخرین بازی مظاهری برای ذوب‌آهن در لیگ برتر فصل گذشته؛ دیدار عقب افتاده هفته هجدم این تیم مقابل سایپا بوده که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شدو سایپا بادو گل دقیقه ۶ رضا اسدی ودقیقه ۹۰ مهرداد کفشگری به برتری ۲-۰ دست یافت. و پس از این دیدار مظاهری در سه بازی انتهایی ذوب آهن در لیگ برتر فصل قبل مقابل تیمهای پارس جم، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان به میدان نرفت.

بنابراین طبعا با توجه به اینکه رکورد مورد بحث دقایق متوالی گل نخوردن در بازیهای لیگ برتر است، رکورد فعلی رشید مظاهری پس از گل دقیقه ۹۰ خورده شده از سایپا در فصل قبل؛ تنها ۴۵۰ دقیقه است که مربوط به ۵ بازی ابتدایی این فصل با پیراهن تیم تراکتور است. و همچنان مظاهری فاصله زیادی تا رسیدن به رکورد دقایق گل نخوردن حسین حسینی در لیگ برتر دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز